• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • JewelGirl

Tack för fikat idag! Superskoj Fick hålla go' bebis hela tiden

Teaspoon:

• Teskedsmamman

Och vet ni, Ian försvann i den overallen jag hade köpt Det får nog vänta någon månad innan vi kör hårt på den...

• Maximilius flicka

Har precis tagit en liten snokarrunda i diverse krypin för att spana in magar och bebisar Orkar inte skriva i allas gästböcker, så jag annonserar mitt lilla tjuvkikande här

Verkar som ni fick en trevlig fika...Attans att jag inte gick i alla fall för nu är jag väldigt sugen på bulle

• MammaJ

Jag hoppas ni hade en mysig fika i alla fall. Var på vippen att hinna, men det drog ut på tiden på jobbet, och sedan var det hämtning på dagis... Men jag tar igen det... jag looooovar!!!!

• zazla

Ja tack för fikat, det var mysigt Och kul att se er som jag inte har sett förut. Vi undrar dock vart hon som drog igång fikat tog vägen. Vad hände Minerva? . Jaja, det får väl bli nästa gång

Vi tog ju en liten runda på stan efteråt så nu har jag provat att promenera också. Nu måste det väl ändå sätta igång Jag köpte lite band och papper på Bokia så om inte annat så kan jag sitta och pyssla med min scrapbook lite Eller om jag kanske skulle vila lite först, gud vad trött jag blev av att springa på stan, haha...

Förresten, den där danska affären som FL länkar till har jättesnygga kläder! Fast de kanske är i dyraste laget ibland... Men nånting kan man kanske köpa iallafall Nästa graviditet

• MinervaSkugga

Hej alla.
    Ber om ursäkt för att jag inte dök upp idag. Min barnmorska ville inte
    släppa iväg mig.
    Hon misstänker att jag har fått havandeskapsförgiftning... Hon ville egentligen lägga in mig med detsamma men eftersom jag precis har flyttat och haft mycket att göra så hoppasdes jag på att mitt höga bt berodde på det (150/90! 110/70 för 4v sen) och fick tills imorgon på mig att vila. Blir det inte bättre tills dess blir jag inlagd.
    Vill jag verkligen inte vara med om... Och så typiskt mitt i allt julstök och så...
    Så det har varit en minst sagt kaotisk dag...
    Hoppas ni andra hade roligt på fikan...

• zazla

Minerva: Oj, vi pratade faktiskt om att det kunde ha hänt något sånt. Då är du ursäktad för att du inte kom Men stackars dig, jag vet precis hur det är, det var precis samma som jag råkade ut för nyligen ju. Jag steg ju från 110/60 till 150/100 från ett besök till ett annat. Dagen efter hade jag 160/95 men sedan sjönk det igen. Men jag har ju bara tagit det jättelugnt och vilat som en tok och då har det hållt sig lägre efter det. Så vila vila vila. 2-3 timmar om dagen sa min bm. Hade du äggvita i urinen förresten?

• Maddissen85

Men stackars dig minerva.. Jag tycker synd om dig för du missade skoj.. Men om du vill så kan du få komma på en kaffe eller iaf bulle hos mig imån.. Vi bor ju inte för långt ifrån varandra..?

Jewel: Visst är han go??? Han är min lilla prins

Måste tacka alla andra för fikan oxå.. Det va precis vad jag behövde

Kram Madde å Leo

• JewelGirl

Minerva: Precis som zazla skrev nyss så misstänkte vi att antingen har det hänt ngt hos bm eller ngt annat som gav dig förhinder. Hoppas det går över snart och att det inte är så allvarligt.

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)