• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Teskedsmamman

Zazla: Innan helgen är slut... men innan helgen är slut är ju god chans i vilket fall som helst menar jag Det är ju 4 dagar och då skulle du ju vara BF+9 på söndag om jag inte räknar fel... Och chansen är ju stor att det kommer igång i vilket fall som helst, så den "förutsägningen" ger jag inte själv så mycket för

• zazla

Cassiopeja: Han stod tre minuter på en handikapplats. Skulle bara springa in och posta ett brev på eurostop och det fanns bara massor av handikappsplatser lediga. Securitas är snabba
    Jo jag har satt i mig en massa lussekatter utan resultat. Men det var gott iallafall Det är inte mycket saffran som kan döda en människa men det är nog mer än några gram...Hoppas jag iallafall

Teaspoon: Jaja det är bättre än att vänta till vecka 42+3 iallfall

Ja det där med parkering under förlossningen... Varför har de inte gratis parkering för de som ska föda barn??? Det är ju helt sinnessjukt. Man får ju bara stå 30 minuter utanför ingången. Det är ju helknasigt att man ska behöva tänka på sånt när man ska föda barn...Hur långt bort finns den riktiga parkeringen egentligen?

• Heffaklumpens mamma

Zazla: När man har fullt värkarbete ligger parkeringshuset aaaaalldeles för långt bort..typ 2 mil minst Vi ställde oss på parkeringsrutan som ligger bredvid en handikappparkering tror jag det är..tror man fick stå där 1 timme eller ngt sådant.
    Jag fick stanna upp flera ggr bara den biten....skönt när man äntligen kom upp på förlossningen och kunde överlämna sig i deras händer

• Heffaklumpens mamma

Det stod förlossning angivet på den rutan. Det sjuka är att vi kom 13.00 och parkeringsboten låg där redan 13.20...alltså hade det inte ens gått en timme, trots att man tydligen fick stå där en timme...fattar inte varför de ska vara så snabba för

• zazla

Heffaklumpens mamma: Ja men visst är det JÄTTELÅNGT! Jag reagerade på det när vi var där på koll pga av mitt blodtryck. Shit, jag blev ju helt slut av att gå den biten UTAN värkarbete. De får nog hämta mig med rullstol när det väl är dax, haha

• zazla

Heffaklumpens mamma : De vill ju bara jävlas! De som blir parkeringsvakter måste ju ha någon slags sadistisk läggning.... (ursäkta i förväg om någon skulle vara eller känna någon )

• zazla

Och förresten: HUR OFTA tar en förlossning EN timme? Vem sätter ut de reglerna egentligen?

• Heffaklumpens mamma
    Å jag får antagligen ringa ambulans nästa ång de är dags för då hinner vi väl knappt in i tid..om det nu är sant som de säger att det går snabbare andra gången. Kanske ploppar ut i köket nästa gång

Ställ dig på "fel" ruta i alla fall...sen ringer du bara och överklagar om det går fort med förlossningen och så slipper du betala. Så gjorde vi...rättt ska va rätt
  • Heffaklumpens mamma

Natti natt tjejer

Zazla....åk och föd barn nu tack så mycket!!! Vill ha en bebis till innan Lucia!!!

• Heffaklumpens mamma

Jewel: Käka lite piller och ha kul i sängen så kommer nog en liten prins eller prinsessa till dig med
    *håller tummarna*

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)