• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • zazla

Men alltså, hur länge ska det vara 4 minuter mellan? Det är ju 4 minuter mellan ibland men sen går det upp igen. Och det gör ju inte så ont att jag inte står ut ... Gah, jag som trodde att jag hade stenkoll på allt....

Såhär har det fortsatt:
    7 minutes 31 seconds
    4 minutes 48 seconds

så det går ju upp och ner...

• Sofia Cronwall

Zazla: Lycka till nu Zazla... tösen är definitivt på g. sitter även jag fastklistrad här och på webbisar...

• Maximilius flicka

Zazla: Det var väl en fem/sex gånger på raken som det var fyra minuter mellan och insprängt i det var det några verkar på tre minuter mellan.

• zazla

maximus: Okej, tack. Jag hoppar in i duschen och ser vad som händer

Tack sofia! Och alla andra som har sagt lycka till

• Maddissen85

Hoppas verkligen att det är din lilla tös som kommer nu.. Lycka till igen.. Det verkar ju som om det är på riktigt!

Kram Madde

• maviperi

Zazla: Jag är jättenervös för din skull Du kommer klara det galant ska du se... Hoppas du får en lika enkel förlossning som jag fick. Duschat färdigt snart så man kan få en uppdatering? Håller tummarna stenhårt att flickan snart tittar ut... Lycka till!!!!

• zazla

Ja värkarna gjorde ju mindre ont i duschen iallafall men de håller i sig. Och när jag skulle kissa innan duschen så kom det blod se det är väl slemproppen som börjar ge med sig Jag ringde förlossningen och fick prata med världens sötaste bm. Hon sa att jag skulle komma in när jag har haft 4-5 minuter mellan i en timme. Men jag fick komma när jag ville. Men jag ska sitta här och ta tiden igen tänkte jag

• MammaJ

Alltså, detta är så fantastiskt spännande, att få vara med när du kommit igång.... som att vara där ju... När du inte ger inlägg längre, kommer det bli uppståndelse här i tråden. Vi följer dig alla nu!!!!

• zazla

MammaJ: Oj vilken press, då hoppas jag verkligen inte att det stannar av, haha. Vad dum jag skulle känna mig då Nu är det 5-6 minuter mellan sedan klockan 15.05.

Andreas mamma har ringt 5 gånger nu, hon är ju helt hispig och fattar inte hur vi kan vara så lugna. Det gör egentlinge inte jag heller, jag känner mig hur lugn som helst... Eller det kanske är detta som kallas chocktillstånd?

• MammaJ

Hahaha.... Nä, men detta har ni ju väntata in i "evighet" nu!!!! Min svärmor var likadan, hon ringde till mitt rum på BB-röd, när de satt igång mig, och jag bad henne sluta ringa eftersom jag ju stod i duschen och verkligen hade ont... 10 minuter senare ringde hon igen...

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)