Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006 - sofia_cronwall@hotmail.com
Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
Gumlan - Maria - Emil 3/7
JewelGirl - Jenny
Zazla - Zalli 22/8 - Bf 2/12 zalli@hotmail.com
Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10 leviv@hotmail.com
Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10 (qrssy@yahoo.se)
Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
Anna74 - Anna - Karl 28/9
Heffaklumpens mamma - Elisabeth - Linnéa 1/9
Xandra84 - Xandra
Jesster - Jessica - BF 11/7
Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6
LoBe - Lotta 13/7
Sydney-Maria 12/11 - BF 18/5
Idag var sista gången på föräldrautbildningen. Givande och intressanta diskussioner som vanligt. Och lite vemodigt också, för det var ett härligt gäng! Men man springer säkert på varandra framöver... och några av killarna pratade lite löst om att kanske bilda en pappagrupp. Får väl se om de verkligen tar tag i det dock...
Jag sköt dock på den planerade shoppingrundan, var för trött och hungrig efter föräldragruppen så jag åkte direkt hem istället. Tänkte ta det imorgon, innan jag ska iväg till svärmor och sy. Dock han jag med en sväng på Lindex innan föräldragruppen och hittade en fin, skön och billig mammakjol som kan få vara min följeslagare under diverse festligheter i december. Jobbets julfest, julafton osv. Och på vägen ut sprang jag på Anna och henne lille söte Karl!
Nu ska jag äta nåt och sen börja ladda för kvällens stora happening - nämligen Idolfinalen!!
Jag har ingen favorit, det var Sibel, men både Agnes och Sebastian är duktiga så jag är nog nöjd med resultatet oavsett hur det går!
Trevlig fredagskväll på er allihop!