• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • LoBe

Oj oj! Här var det dött idag. Har alla så mycket att göra?
    Själv har jag gått hemma hela dan och gjort mest ingenting. Sambon har jobbat.
    Nu håller vi på at tillaga en smaskig måltid med fläskfilé o ris. Eller vi och vi det e inte jag som lagar mat...hehehe

Hur går det zazla? Ingen lilltjej på G????

• maviperi

Hej Hej!
    Natten blev som jag befarade. Fick ungefär 2 timmars sömn och då turades ändå jag å johan om att va uppe med lillkillen som va helt hysterisk. På läkarbesöket idag fick jag veta varför - stackarn har gått ner ett halvt kilo. Tyckte väl att det va konstigt att jag inte fick ge någon ersättning i början - han måste ju varit jättehungrig. Hoppas i alla fall att natten blir bättre. Har ersättning hemma om det kör ihop sig.

Idag va vi som sagt på återkoll hos doktorn. Tog 2,5 timme (fick vänta på doktorn i 1,5 h minst). Sen sprang jag en sväng på Eurostop och sen åkte vi hem och fick fikabesök. Har varit ute å promenerat med vagnen och nu har vi ätit. Så får vi se hur natten blir - håller tummarna för 3 timmars sömn - men nu är jag i alla fall inte vaken för jag har ont

Nu finns lillen på webbisar, www.lthalland.se/extra/baby/&search_string=&action=show_next&id=16&current_area=0&current_year=0&current_month=0&template=extra_baby_list_index.html&version=normal

Kortet blev inte fantastiskt för batteriet dog innan vi fick till det bra men nu kan ni se honom åtminstone... Nu ska jag gå å mysa lite. Kram på er!

• maviperi

Adressen funkade ju inte... Han föddes den 30/11.

• zazla

LoBe: Nä ingen lilltjej har tittat ut än

Maviperi: Han är ju supersöt!

Jag är så sugen på frukt så att jag håller på att DÖÖÖ. Tyvärr har mina försök att övertala Andreas att åka till Hemköp misslyckats totalt och jag har liksom inget sätt att ta mig dit själv. Så nu är jag skitsur

• JewelGirl

maviperi: Vad fin han är

• Cassiopeja

zazla: tyvärr är all vår frukt slut också, annars hade du gärna fått komma ner och hämta ett gäng!

• Cassiopeja

maviperi: Jättesöt!!!!

• Olga81

maviperi:
    jättesöt kille!!
    Ser ut så vuxet som våran tös nu (snart 2 månader)gör Rätt kul tycker jag!
    Vi hade samma problem med Sofia ner vi kom hem "på tidig hemgång" som det heter. Hon var oxå hungrig o vi fick inte ge något annat o min mjölk har inte kommit igång då. Vi gav henne lite söt vatten (hade ju ingen ersättning hemma) o de på BB tyckte att det var fel...men hon skrek så...starkare...vad 17 skulle vi göra...
    Men du, kanske han behöver mera mat än du tror? Försök att amma tills han släpper bröstet själv...
    Sofia ammar nu 1,5 timme i rad, varje 2 timmar så det enda som jag gör nu det ammar! Suck, trött på det faktiskt

zazla:
    fortfarande här? usch då! hoppas att din tös kommer ut snart!

• zazla

Cassiopeja: Tack, det är ju tanken som räknas Jag ska komma ihåg det iallafall
    Nu har jag iallafall stillat begäret genom att käka upp en halv gurka. Det hjälpte faktiskt lite

Olga: *suck* ja....jag är fortfarande här

• LoBe

Godmorgon
    Då var det söndag och den andre advent!
    ...nu närmar sig julen! Bara 20 dagar kvar tills Tomten kommer!!!

Zazla: Hur var det...din pappa fyller år idag eller? Då kommer hon idag ska du se. Det brukar alltid bli så....

Maviperi: vilken söööt lite kille! Aston var ett fint lite annorlunda namn. Hur kom ni på det?

Idag ska jag träna...hm...får se hur det går.
    /LoBe

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)