Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molo Lagersalg Vår 2011!

Busbellan skrev 2011-05-26 08:14:06 följande:
    God morgon på er. Nu sitter jag redan på en härlig föreläsning Vilket betyder att mina molosar får ligga ouppackade ett tag till *snyft*
    Åh din stackare!
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 08:16:18 följande:
    Jag tror du kommer hitta massa till Lea! Å t-shirts i 104-110-116 fanns det massor. Kolla storlekarna bara. Fick tag på en haj t-shirt i 104 som jag höll  för jag hittade ingen i 110-116. Den var lika stor som en annan i 116!

Hmm sen har jag visst fått med mig 2 robot t-shirts hem med Jaja, ingen salg utan dubbelköp
    Vår hajtröja är också stor. Skumt!
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-26 08:16:44 följande:
    Vad e de för fel på min unge!?

Här sitter jag med hur mycke molosar som helst och tycker hons ka prova, å vad gör ungen... tar sin nya fina ryggsäck och går in på rummet...

- Mamma, nej kläder.. jag ny väska!

Jo, hon fick en ny väska.... och fin va den tydligen
    Tokungen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    annie dark skrev 2011-05-26 09:29:29 följande:
    h80 är shoppingbud för mig, ngn som ha rhennes nr? jag vill ha lurvar utan luvs men nu blir jag orolig att det kanske inte finns och lurv med luva är ju bättre än ingen lurv eller?
    Igår var där mest lurvar utan luva iofs, men det är ju alltid bra att säga till att det är ok med luva också.
    Har inte hennes nr tyvärr.
  • lillronya
    annie dark skrev 2011-05-26 09:37:45 följande:
    Jag vet ................ dumma mej!!
    Tycker iofs de utan luva sitter bättre, luvan åker alltid ner i bak och det blir kallt i nacken.
    Äh hon hittar säkert det du vill ha.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-26 10:11:09 följande:
    Ronya? boka in mig då om de fanns plats
    han sa visst inte mycket här.. "ja, men de har du ju redan sagt att du ska iväg igen?"
    o va säger man om det? ehh, hejdå
    Roooligt!!!
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2011-05-26 10:15:56 följande:
    Samma här hemma. Det enda som var intresse var ryggsäcken och Elliott tyckte att lapparna på kläderna var det mest spännande. Otacksamma barn man har, här sliter man en hel dag
    Småttarna här plockade av lapparna på alla kläderna medans jag vände ryggen till en stund. Sen har de lekt med de en bra stund.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-26 10:18:39 följande:
    haha.. jo ni stod o sa det ja.. eller DU sa det haha..
    men trots 2 omgångar i kassan så har jag nästan 2000 dkk kvar? :-O o de bränner i väskan haha..
    så pizza fre hos ronya va de sagt va?
    hade ronya plats för mig med på natten tro?
    annars har jag annan som bor nån mil från henne bara som jag kan sova hos =)
    Ronya har plats!
    Pizza här imorogn.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-26 11:03:16 följande:
    åhh va ni e söta Hjärta
    vad behöver jag ta med mig?
    hur gör ni med matsäck till lör? köper ni ist då? eller gör ni på morgonen?
    Kanske ett täcke eller sovsäck.
    Jag fixar nog min matsäck imorgon så får den stå i kylen till vi åker.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-26 11:16:43 följande:
    ok.. då lånar jag lite plats i kylen med o gör min i morgon med innan jag åker =) *eller köper om jag inte orkar göra :-P* NU ska jag nog ha en sallad med nåt gott i =)
    tar med sovsäck/täcke o kudde med då =)
    Helt ok!
    Gör det så att du inte får sova utan.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-05-26 11:35:29 följande:
    Ronya: Ska jag och maken ha nåt med oss?
    HAhahah skulle precis gå in här och skriva till dej.

Om ni vill och kan så ta med vars ett täcke.
    Tror inte jag har så många extra täcken.

När kommer ni?
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!