Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molo Lagersalg Vår 2011!

Duntoffla skrev 2011-05-03 20:57:50 följande:
    Det blir en ensam resa ner, verkar bli själv pm nu inte stökis kan då förstås men det berodde väl lite på vilken helg. Nåja får väl åka själv annars...
    Vill inte lilla ego åka ner?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

Jahapp då inleds väntans vecka.
    Tur att jag har fått en ny mobil så att jag kan kolla mejlen och fl var jag än är.
    Jag hoppas på att salgen är nästa vecka.
    Funkar veckan där på också, men inte lika bra.
    Dessutom är jag sämst på att vänta.

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-16 09:40:52 följande:
    Även jag hoppas på nästa vecka. Dock funkar den 1a men om det är då så åker jag inte med på lördagen.

Är det salg nästa vecka finns risken att jag råkar komma iväg 2 dagar..... Drömmer
    Samma här.
    Nästa vecka smiter jag nog båda dagarna.
    Veckan därpå är det inte möjligt.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-05-16 11:01:07 följande:
    Om vi antar att det är nästa vecka..blir det nån träff hos Ronya och vilken dag i så fall? Vill planera lite ,-)

Ni är hjärtligt välkomna hit på träff.

Det är ni även om det är veckan därpå.

Duntoffla skrev 2011-05-16 11:50:56 följande:
    Troligen blir vi (om det nu klaffar och folk kan) jag, mammastök och förhoppningsvis Preggi härifrån. Jag har köpt Brobizz och är redo

Kommer ni till mej på fredagen då?

• lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-16 10:54:39 följande:
    Ska du åka nu i alla fall?  Du var ju inte så sugen
    lillronya skrev 2011-05-16 09:38:42 följande:
    Jahapp då inleds väntans vecka.
    Tur att jag har fått en ny mobil så att jag kan kolla mejlen och fl var jag än är.
    Jag hoppas på att salgen är nästa vecka.
    Funkar veckan där på också, men inte lika bra.
    Dessutom är jag sämst på att vänta.
    Visst blir man lätt beroende av att kolla hela tiden också?

Nu är jag helt inställd på nästa vecka även om egentligen veckan efter funkar bättre då sambon kommit hem igen. Skönt att det ramlar in ett BB till i alla fall Guld i mun

Ja man blir totalt beroende.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-05-16 13:20:58 följande:
    Grunnar på hur jag ska åka på onsdagen och komma på träff på fredagen Och på hur jag ska ha råd att åka på salg 2 dagar
    Jadu det är inte helt lätt det här.
    Bara man kunde få en datum snart så hade det varit lite lättare.

Jag har inte råd att åka två dagar, men gör det troligen ändå.
    Får väl vara moraliskt stöd eller nåt den andra dagen.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-05-16 13:48:51 följande:
    Hade gärna sålt det jag har på T..sist sålde ajg 1 av 17!! Och hon har inte betalat!Skrikandes
    Ja jag har lagt ut annonser på blocket, men inga napp alls.
    Skulle vekligen behöva få det där sålt.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-05-16 15:21:02 följande:
    hellu brudar!
    Är dödålig på att hänga här och på datorn överhuvudtaget nuförtiden nattugglan somnar vid 2130-22 nu , är helt slut på kvällarna nuförtiden.

när kom mailet i våras`? vet att jag satt på sjukan med Stella när Everlonn smsade 
    Hallå där!
    I våras vet jag inte, men i höstas kom det på fredagen innan salg. Alltså bara några dagar innan.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-05-16 16:02:41 följande:
    Kollade bloggen och vi va på sjukan mån 10 maj så då borde infon kommit men när det sen va vet jag inte
    26te maj var det i våras har jag för mej.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-16 16:51:16 följande:
    Lillronya- ja, vi kommer gärna ner på fredagen om vi får?

Ja, mailet har oftast kommit på torsdagar har jag för mig
    Klart ni får!
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!