Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molo Lagersalg Vår 2011!

Buttelina skrev 2011-05-27 10:10:10 följande:
    jag hade tvingat personen köpa det. grr fy för vad elakt. fattar hon inte det rör det sig om många kronor?
    INte så många, men tillräckligt när man inte har så många.
    ChokladMoshin skrev 2011-05-27 10:19:44 följande:
    Nämen, fy vad fult så får man ju inte göra ju
    Fick du mitt inbox förresten? Har redan fört över
    Japp det fick jag. Ser inte pengarna ån, men de kommer säkert strax.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    h80 skrev 2011-05-27 11:07:25 följande:
    nej, men så får man inte göra.
    Vad är det som du hade köpt till henne? Nått som kan passa mig tro?Flört
    Nädå det var kläder jag hade här hemma och skulle sälja.
    Mest katvig i 122/128.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-27 15:29:53 följande:
    förstår inte hur jag ska hinna med allt?
    sitter med min inventerningslista, fyllt på den..
    o de bud jag har, dock bara en stor lista =)
    resten nåt enstaka plagg, så går nog bra =)

hmm.. mat till sen, duscha, packa täcke + kudde, packa salgväska
    o skriva lista!! ops.. på en timme ?
    jaja.. blir nog bra..

helena, va de första gula höger? eller andra?
    Första gula skylten, men Matilda hittar.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-05-28 19:08:15 följande:
    vill se biiiiiilder

lillronya: fiina inköp! är du nöjd med dagen?
    Tack!
    Ja jag är ganska nöjd. Men jag måste säga att utbudet idag inte var det bästa.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-05-28 19:31:17 följande:
    nä det kan jag tänka mig dom plockar nog inte fram sådär värst mycket efter första dagen längre
    Lurvar plockade de fram hela tiden och softshelljackor, tyckte jag.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-05-28 19:35:24 följande:
    jaa lurvar fanns där mååånga!! men inte tillräckligt med orange/cerise dock -( ville ha en sån såååååååå gärna
    Förmodligen lika gärna som jag ville ha en gul med svarta band.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-28 19:43:07 följande:
    Åh, hade inte Milo älskat sin så hemskt mycket så hade du kunnat för köpa vår. Visst är den fin, jag hade kunnat undvara den dock. Men Milo vill ALLTID ha sin gyyyla.

Visste du ngt om nån dockhusfilt förresten....?
    Förstår att han gillar den.

Den är såld, filten. Tyvärr.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-28 20:36:10 följande:
    lider lite med dig att du inte fick den!
    Du letade ju ändå fram lådan ute på lagret, annars hade vi inte hittat den alls
    Gulle dej!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-28 20:36:49 följande:
    jag e heeelt slut!! hua o köra i regn sen!
    men sååå kul o tjöta skit o bara träffa flera igen

o underbara Helena m fam Hjärta
    aldrig några problem, bara o komma dit.. "vi bäddar nånstans"..
    TACK igen gumman!!
    Tack själv för att du ville komma hit!
    Skönt att det gick bra att köra hem iaf.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-28 20:43:27 följande:
    ja, va lite jobbigt, speciellt efter bellan släpptes.. regn, regn, o så trött på det..
    men äntligen i min soffa!
    inboxa mig ett konto med för prästkrage!
    Förstår det!
    Fixar med kontot och det imorgon.
  • lillronya
    THEA och Grodan skrev 2011-05-29 07:59:46 följande:
    Glad Då var man vaken och snart är det dags igen, sista Molo dagen för den här gången, och trevligt att jag slipper åka själv denna gången
    Ha det så roligt!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-29 08:28:26 följande:
    Blev du nöjd med inköpen igår, trots att utbudet inte kändes som det bästa?
    Jadå jag är nöjd.
    Det finns ju fina saker oavsett.

Det är bara att man får leta mer när utbudet är sämre.
    Är glad att jag tog de lila termobyxorna.
    Har velat ha de länge.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-29 08:35:26 följande:
    Ja, de ärju så fiiina!
    Jag är nog allra mest nöjd med Noras mmp-jacka, så snygg. Velade ju mellan vanliga modellen och anoraken, men tod den vanliga. Tur det för anorak hade hon inte velat ha
    Och londonskorna älskade hon. Kul att hitta något till henne för en gångs skull
    Vad roligt att hon blev glad för det hon fick.
    Alltid svårt att handla till de när de är lite äldre.
  • lillronya
    Maliten skrev 2011-05-29 08:56:33 följande:

Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället

Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!

Ja det var kul att ses.

En riktig bakisdag är det.
    Vi ska dock ha kalas idag så jag får väl snart sätta fart.
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-05-29 09:15:20 följande:
    Jag känner mig oförskämt pigg faktiskt!!

Då åkte jag ändå på kalas direkt när jag kom hem, ilade hem och sov några timmar, sen var jag uppe mellan 00.30 och 3 i natt eftersom jag lovat en kompis att vara fyllechaffis.
    Gissar på ett bakslag framåt eftermiddagen

Innan dess ska jag hinna med en cykelrunda. Ska cykla tjejvättern (10 mil) om en vecka och har inte börjat träna ännu Oskyldig. Dags att sätta fart nu. Idag! 

Jag är väldigt besviken på utbudet i 80/86 (och 74 där jag ville ha knickers)... 80 var det minsta bordet jag sett. 74 fanns det inte ens något bord som hette på flick (ingen röd ballong som det stod 74 på). Men jag köpte ju lite till Alva på 92 istället. Dock blev det som vanligt mer till Klara än vad som varit tanken.
    I stort är jag i alla fall nöjd. Pengarna gick ju åt, så lite fint måste jag ju hittat  
    Wow att du har orkat!
  • lillronya
    Preggi skrev 2011-05-29 09:28:10 följande:
    Hej tjejer,

Kul att se er alla på salgen igår.
    Jag är lite missnöjd men har ändå hittat en del plagg som jag är jätteglad över.

Hade bud på två st lurv i strl 98 hur svårt kan det vara? Kom hem med en i strl 92 och en i 98..
    Hej!
    Vad det var roligt att träffa dej!

Trist när man får tag i fel stl.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-29 10:20:48 följande:
    God morgon!

usch vad jag känner mig salgbakis idag. Varm och ont  skallen!

Jag är missnöjd över det skrala utbudet på 74-86- sidan. Ett varit ynka litet bord där det i princip bara fanns hand i hand. Och mängde av Space (som vanligt. Kan de inte rea ut dem så de blir av med dem någon gån)

MEN Lea kommer ha en superfin växalåda i alla fall

Inga bodys alls knappt i några storlekar (bara kortärmade 68 typ) och knappt några suits i 68 som jag skulle köpa till folk.

Solouniko- Det verkar som om jag i all röra inte la ner (eller tappade) den karusellknappis jag lagt undan till dig så du har 125 danska kvar. Har en klänning/tröja? i London i 86/92 du kan få istället om du vill. (vet inte om det blir för litet)  Annars för jag tillbaka pengarna. Sorry... det var så rörigt där ett tag. Skäms 

TACK Lillronya med familj för gästfriheten och TACK 1 och 1 för att du var en utmärkt chaufför!

Och tack alla andra goa pölsekärringar (och pölsegubbe )! 
    Det var så roligt at ni kom!
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-05-29 13:01:59 följande:
    Har faktiskt ingen aning om var orken kommer ifrån... Trodde jag skulle vara död idag! Men jag är hur pigg som helst
    Även efter min lilla cykelrunda  
    Frisk luft är ju toppen med!
    Vad duktig du varit.
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!