Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molo Lagersalg Vår 2011!

Tezz80 skrev 2011-05-02 07:50:26 följande:
    Farligt att hitta hit, kollade in i bildtråden och skulle vara grymt kul att åka på. Förstår att priserna är bra, men hur bra?
    suits för 125, baby body byxor 75, juniortröjor 125.
    Allt i danska kr.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    na96gen skrev 2011-05-02 08:14:35 följande:
    en liten fråga till er som varit på salg
    Jag och maken funderar på att åka för första gången dock får vi ej barnvakt så ...
    går det att ta med barnen in på salgen... eller bör de hitta på något annat under tiden jag är där inne ? Solig
    barnen är 0 år (åker bärsele) 4 år och 6 år gamla ..
    Jag skulle inte ta med barnen dit.
    Det är en massa folk där och inte det minsta barnvänligt.
    Det GÅR att göra det, men det är mest trist och jobbigt för de.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-02 09:04:22 följande:
    Godmorgon brudar!

Jag har inatt drömt om salgen! OM denna drömmen är sann så har vi en helt galen resa framför oss!

I korta drag.... Vi packade in oss i Ronyas Crysler, drog söderut, stannade till i Östra som "vanligt" pch skulle plocka upp 2 pers där. Flock va i tid men var sjutton va Ika!? Ringde och ringde men inget svar. 15 minuter efter utsatt tid började vi få smått panik, Vi måste ju hinna fram INNAN smultron och gänget

Vi kör, struntar i Ika, hon får skylla sej själv om hon inte kan passa tiden, snälla kompisar va Iaf, efter ett par km på E4a, så kommer hon i sin fina lilla beetle. I typ 190 och blåser om oss.... lite längre fram står hon i vägkanten, utklädd till en liftande clown med en STOR skylt,    -------> SALG

Man blir visst lite galen i salg tider
    ASG
  • lillronya
    na96gen skrev 2011-05-02 09:26:19 följande:
    tack för ärligt svar {#emotions_dlg.flower}
    vi får fundera vad de kan göra under tiden så får jag och lillfisen handla ....
    Antar att man är där inne några timmar ... eller hur

Ja man är där några timmar.

Mååånga timmar om man åker med pölsegänget här.

Vilken dag tänker du åka dit?

• lillronya
    Aurora Borealis skrev 2011-05-02 19:48:02 följande:
    När brukar ni åka, och framför allt vara där?
    Har fått ihop en bil med kompisar men vi är nya på det allihopa så lite sälskap och tips är välkommet!
    Har ju spanat på era fina kläder sen storasyster föddes (2,5 nu) men inte lyckats komma iväg innan.
    Vad roligt att ni blir ett gäng som kommer iväg.
    Vi brukar satsa på att vara där två timmar innan öppning för att komma långt fram i kön.
    Så det beror på öppningstid, när vi åker.
  • lillronya
    Aurora Borealis skrev 2011-05-02 19:48:02 följande:
    När brukar ni åka, och framför allt vara där?
    Har fått ihop en bil med kompisar men vi är nya på det allihopa så lite sälskap och tips är välkommet!
    Har ju spanat på era fina kläder sen storasyster föddes (2,5 nu) men inte lyckats komma iväg innan.
    Var åker ni ifrån?
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-03 12:40:51 följande:
    Jag drömde med om SALG inatt. Jag & Lilronya skulle flyga dit. Å jag är sååå flygrädd så jag hyperventilerade och hade världens panik, fick utslag i hela ansiktet och lilronya tryckte i mig massa öl och sa att det skulle hjälpa och att det var värt det för Molo När vi sen kom till salgen var jag kalas-packad och alla pölsetanter fick shoppa åt mig istället och jag kom bara hem med massa skit och hade gjort av med massa pengar

Som sagt, man blir KNÄPP i salg tider
    Hahahahaha lovar att ta med öl till dej om vi åker samma dag. Även om vi inte flyger dit.
    Eller hoppas på pölseträff föresten.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-03 19:23:50 följande:
    Flyga dit känns lite onödigt va  
    Pölseträff hade sannerligen varit roligt, vi hade verkligen kul sist! Vem minns inte Rut liksom...
    Ja det hade vi minsann!
    Nu är Rut och hennes kompanjoner förflyttade till andra jaktmarker.

Allvarligt nu!
    Vill ni ha pölseträff här vid salgen?
    Vilken dag ska vi ha det då tycker ni?
    Ska flest åka på onsdagen?
    Dagen innan eller samma dag som salg är ju att föredra såvida ni inte vill bosätta er här i flera dagar.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-03 20:41:50 följande:
    Åh jag vill ju vara med på träff ju, kunde ju inte sist. Typiskt att nästan alla ska på onsdagen denna gång*surar som en 3-åring*
    Grekis- testa att inboxa på fb
    Men ni kan väl komma ändå så får vi försöka få ihop en minidanskträff iaf.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-03 20:50:34 följande:
    Lillronya- ja det vore kul! Du kanske kan övertalas till att åka en dag till
    Det är inte omöjligt.
    Får se hur mycket pengar jag får ihop.
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!