Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molo Lagersalg Vår 2011!

Busbellan skrev 2011-05-22 22:36:15 följande:
    Ja, just det det har du ju, och jeans också? *nyfiken*
    Japp, körtråd finns det, nu är du lite väl off
    NS ju.
    Ja jag vet. Heeelt off. Ska försöka ändra på det snart.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-22 22:38:18 följande:
    Kom på det samtidigt som jag skrev, då får du fundera ut ett pris på dem tills på fredag då
    Japp det gör jag.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-23 10:05:48 följande:
    Idag är det MÅNDAG! Sällan är man väl så glad över en måndag som när det är salg på onsdagen

Ni är så tysta flickor! Jag har salgfjärilar i hela magen och längtar som en toook! Det är sååå mkt jag vill ha, hoppas där finns lika mycket som i höstas för då var jag såå sjukt nöjd med inköpen... Undrar om pengarna räcker till allt vi behöver. Å ja, jag menar BEHÖVER, Lia har ingenting till hösten, så storlek 86 ska inhandlas...
    Känns helt overkligt att det är i övermorgon!
    Har inte hängt här heller så den rätta salgkänslan har inte alls innfunnit sej än.

Behöver faktiskt en hel del till barnen och det känns ju bra.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-23 10:40:27 följande:

Andreas sa igår att "Lea har ju inga kläder!" (vad han menade var att han inte hittade något att sätta på fast det finns rätt mycket, dock mest klänningar och enfärgade leggings) Smart att säga något sånt innan en salg. Det är ju lika med att KÖP HELA STÄLLET i mina öron

Hursomhelst har hon typ 4 bodys så det ska det bli några och suits i större storlekar. Till Noel har jag faktiskt ingen förhoppning att hitta något som faller i smaken. Vi får se, han skulle verkligen behöva lite munkjackor och liknande. Han har bara tunna långärmade men det är ju bra att ha zipjackor över T-shirts. Häromdagen fick jag tråkla på honom en för liten Katvigjacka
    lillronya skrev 2011-05-23 10:18:26 följande:
    Känns helt overkligt att det är i övermorgon!
    Har inte hängt här heller så den rätta salgkänslan har inte alls innfunnit sej än.

Behöver faktiskt en hel del till barnen och det känns ju bra.
     Har du lyckats få ihop lite slantar nu? Hade du inte mkt ute på Blocket?

Mina Traderaauktioner gick ut igår och gick faktiskt bra (vuxenkläder) men de pengarna ska sparas till annat kul

Kommer växla in 1000 danska till och sen får det vara nog.  
    Ja det har ordnat sej nu.
    Hade lite och så ringde svärmor idag och frågade om jag behövde låna.
    Har inte velat fråga. Gissar att mannen min har ett finger med i det där.

Jo jag har ute på blocket men har inte sålt något alls.

JAg ska lägga ut en del på T i vuxenkläder. Tänkte på dej då.
    Gillar du Cream? Tror det heter så väl?
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-23 11:02:57 följande:
    Fy, bubblan vad det börjar pirrar i min mage, nu när jag läste 1 o1:s sms.!! Jisses, vad jag längtar!! LÄNGTAR!
    Ja nu blev det på riktigt.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-23 11:15:04 följande:
    Vad skönt! Bra man du har

Ja, jag gillar Cream, fast mer deras basplagg. Har några leggings och en underklänning. En del saker är fina medan andra är för "pråliga" för min mesiga smak
    Flock skrev 2011-05-23 11:04:35 följande:
    Haha, Vilket perfekt uttalande innan salg! Då kan du shoppa loss nu!
     Eller hur? Smart liksom. Han vet ju hur jag är. Nåväl, kanske är dåligt samvete för att han lämnar mig och kidsen i 5 dagar för en fiskeresa i Norge Synd att inte vi hinner ses, det hade varit kul. OT men passade den där tröjan? Skip-a-beat?

Ja han är minsann rätt bra.

Då kanske jag inte ska lägga ut kläderna på T än då?
    Leggings och underklänningar finns i högen.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-23 11:54:18 följande:
    Jag gillar oxå cream! Har du min stl?? Du har väl lite koll vad jag gillar..
    Jag tror jag har det, men är inte helt säker.

Ska se om jag fixa lite bilder och sånt senare idag.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-23 11:55:26 följande:
    Nu har jag DANSKA pengar hemma till mig och Busbellan. Växlade för 122.55. Himla billigt!!!

Härligt!!

Jag ska växla imorgon. Hoppas jag slipper köra till stan.

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!