Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molo Lagersalg Vår 2011!

Everlonn skrev 2011-05-26 11:41:42 följande:
    Maken jobbar till halv 4, sen ska vi lämna av Bus hos mamma..sen tar det 2 timmar? att köra så öhh kvällen
    Ok

Vi måste ju inte alls bestämma någon tid exakt. Bara man vet ungefär och det gör jag ju nu.
    Åh vad det ska bli roligt!

Då borde vi kunna käka vid 19 eller nåt kanske?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-05-26 11:48:06 följande:
    nåt sånt *säger jag*
    bellan o min gubbe e hemma 4 båda, så åker väl ganska efter de, o vi har knappt 2 timmar till dig tro jag? från mig då..
    Vet inte hur långt det är till dej härifrån men bellan har knappt en timme hit.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-26 12:11:53 följande:
    ÅH, JAG ÄR KÄR!!!!
    Vilken söt detalj på MMP-jackan! En kompass! Så häftigt, det såg jag inte igår!
    Åh vad coolt!!
    Var då?
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-26 12:36:59 följande:
    Fickan framtill, på dragkedjan.
    Gillar sådana lite säregna detaljer!
    JAminsann ddet var där ju!
    Jag gillar också sånt.

Mannen älskade As rosa jacka och undrade om det fanns en till honom med.
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-05-26 12:57:04 följande:
    Vågar knappt säga det för jag har kanske drömt... Men det verkar bli en liten salgrunda för mig ändå!!!! Tjolla köpte ju fina saker till mig men det är klart att det lockar att åka själv!! Så när mattias helt out of the blue tyckte att det kommer bli en halvtaskig sommar med flytt och allt så vi kanske skulle ta en tur till kph på söndag och gå på zoo och salga, så kan jag ju inte låta bli att juuuubla!!!
    Åh vad roligt!!!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-27 08:38:58 följande:
    Funderar på vad det ska bli för mat tills imorgon, kan inte bestämma mig
    JAg kan inte tänka så det får nog bli mackor.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-27 08:51:01 följande:
    Lutar åt att jag köper nån go färdig baguett eller nåt sånt, orkar inte fixa
    Vad var det nu vi skulle ta samtidigt med till dig. Juice? Inget mer är du säker på det?
    Lite bröd kanske?
    Äh ta med vad du vill.

Jag har ett litet anfall här nu eftersom en av de som har handlat av mej och skulle betala idag har "ångrat" sej.
    Allstå minskades min redan skrala kassa rejält.
    Men det ordnar sej nog.
    Annars får jag ha roligt tillsammans med er andra bara.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-05-27 09:48:32 följande:
    Näe!!? Fyyy vad tråkigt, man får inte ångra sig sådär i salgtider, det innebär hjärtstillestånd ju!!!

Förresten, vill E ha en turkos/brunrandig Katvig?
    Nä det är inte så kul men jag tror det löser sej på annat sätt.
    Ja det vill han.
    Everlonn skrev 2011-05-27 09:49:54 följande:
    Fyy vad trist! Så kan dom ju inte göra!  
    .
    Buttelina skrev 2011-05-27 10:01:45 följande:
    men vaddå ångrat sig? nån här från tråden?
    .
    Tjollabolla skrev 2011-05-27 10:03:09 följande:
    Näää! Vad tråkigt! Var det på fb eller? Så får dom ju inte göra!!
    Nä så får man inte göra.
    Inte någon varken i tråden eller på fb utan här hemomkring...
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!