Hur ofta onanerar ni?
Nästan vvarje dag, vissa perioder mer än en gång.
Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
Ofta med en novell eller porrfilm, bilder som jag finner erotiska, men hälften v gångerna leker jg bara själv, med mina egna fantasier.
Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
Nej, kan jag inte påstå. I början, då man ändå har sex så mycket. Men efter nått år onanerar jag ofta ändå.
Kan vara mysigt och lite mer spännande om man vet att partnern bara är ett rum bort.
Smyger ni med er onani eller vet han om det?
Han vet att jag onanerar och att jag har leksaker och tittar på porr.
Han vet inte alltid När, precis som jag inte vill störa honom. Onanin är privat, som man bjuds in i.
Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
Sängen, tvättstugan, badrummet, duschen, badkaret, Badrumsgolvet, tvsoffan, bilen.
Är du helt eller delvis naken när du onanerar?
Olika. Kommer man just ur duschen så är man ju naken. Ibland klär jag mig sexigt för att få känsln av fantasin så verklig som möjligt.
Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
Med handen över trosorna tills de blir alldeles våta.
Onanerar du ute i naturen?
Har hänt, tycker inte om att någo ska se mig :(
Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
Ja. Har suttit mitt i ett klarum och fått en liten orgasm. Tjejer har det lite lättare än killar tror jag. Vi kan sitta med benen i kors och njuta av små spasmer mellan låren ;) utan att någon ser eller hör.
Onanerar ni på jobbet?
Har hänt, ja
Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
Partnern får vara med ibland, jag älskar att se min man runka och ta på sig själv, det är också mysigt att ligga och stöna tillsammans och kanske hjälpa till.
Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
Står i duschen, sitter på badrumsgolvet, Ligger/hukar i sängen osv. platsen och leksak bestämmer ställning.
Sexchattar ni när ni onanerar?
Sexchattar bara med min partner, och ja, när vi är ifrån varandra brukar vi onanera och sexchatta.
Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
Frustrerande. Ömmar och kittlar och pirrar i de yttre blygdläpparna, blir kladdigt och vått i trosorna.
Man önskar att nån bara kunde komma och köra upp något mellan låren på en- även om det nog inte alls vore speciellt trevligt. Men så känns det då man är vrålkåt och inte får något.
Vaknar ni och är kåta ibland?
Nästan varje morgon. Har oft "våta drömmar" , har hänt att jag vaknat av orgasmer jag fått i en dröm.
Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
Ibland, oftast är man för trött. Kan ligga och sträcka på mig och tänka på drömmen, mysa lite. smeka lite lätt.
Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
Nästan skönare orgasmer. Men känslan i sexet i sig är så pass annorlunda så det är som att jämföra Meloner med Ananas. Båda smakar väldigt gott, men också väldigt olika. En dildo/egen hand kan aldrig ersätta känslan av en annan människas kropp som man inte styr. Men ingen känner din kropp bättre än du själv.
Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
Min partner. Men jag onanerar helst själv.
Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
Det är otroligt upphetsande att del en sådan upplevelse.
JAg älskar att onanera för en man som visar sin kuk samtidigt. Men är jag i en relation så gör jag inte sådant ;)
Är det skönt att gå runt och vara kåt?
Ja, att längta. Det gör orgsmen så himla skön när ma väl får knulla/onanera.
Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
Det syns på oss med, klitoris/blygdläppar sväller osv ;)
Männen går ju inte runt nakna så...det syns ju inte direkt.
Men nej, jag skulle inte vilja ha en flagga på ryggen som fälls ut när jag vill onanera/ha sex.
Är praktiskt att vara kvinna när folk utgår från att vi inte pysslar med sex ;)
Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
Bra av snygga män ;)
Men nej, aldrig lbivit kåt eller upphetsad på stranden.
Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?
Nej. Jag spanar på män i matkön ;)