• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Skrollansmamma

î? ja det finns mycket positiv att säga. Mår utmärkt o har gjort det nästan hela tiden. Jag är äntligen i v 13 o jag börjar få mage :) jag är den lyckligaste o mest tacksamma gravida!

Denna veckan ska jag börja använd min änglapingla för bebisen börjar nu uppfatta ljud :)

• strössel

Kelsson: Läste att magen inte var lika svullen länge, graviditeten har inget med din svullna mage att göra. Det disskuterade jag med min läkare det är gaser tarmar som gör den svullen i början inte bebisen. Kram !

Ego: Varit uppe sen  kl 5 kört mannen sen hem äta frukost kört 12 mil med vovven till operationen sen hem nu har jag sovit nu hämta mannen sen hämta vovven igen. Ett evigt körande och jag känner att det inte är bra för min mage, dels för att jag är nervös inför hans sövning och att jag har sovit så lite i natt men jag hopppas bebisen lever. Kikar in ikväll igen !

• Kelsson1

Strössel: Om du läste så såg du kankse att det var inte bara svullnaden som gått ner... Det som oroar mig mer var att börsten är inte ömma på samma sätt o de synliga blodådrorna i brösten inte är lika synliga längre...

• Jis

Kelsson, jag tror på dig! Kom igen, det kommet gå bra! Ego: sovit ok, men har sjukt tabdvärk, visst får man ta alvedon? Vilken substans innehåller den? Om jag måste köpa fler US värktabletter.. Detta är inte kul :(

• Kelsson1

Jis: Stackaren! Alvedon får man visst ta. Det aktiva ämnet är Paracetamol.

Ego: Har mått fruktansvärt illa sen lunch. Middag blir nog inte av ikväll, bara tanken på mat får det sig att vrida i magen på mig. Även de ömma brösten kommit tillbaka X10 (inte riktigt men nästan) o är sjukt trött. Trots allt det har jag inte blivit lugnare, det blir jag nog först efter UL...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011