• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Viksan07

LGT och Aurora: Ja, sånt slags illamående hade jag min första graviditet. Illamående hela tiden, framför allt när man inte ätit på ett tag. Denna gång tvingar sig illamåendet sig mer upp i halsen, så jag har svårt att behålla maten. Men det blir så bara om jag inte har ätit något på några timmar. Räddar mig själv genom att alltid ha tillgång till frukt och kex Man äter inte direkt för njutningens skull under graviditeten Krya på er - det vänder förhoppningsvis snart för oss!

• Viksan07

Meede: Åh vad skönt att VUL gick bra! Se till att njut lite nu

• Jis

Meede, vilken lycka att se hjärtat, längtar så! Kelsson, låter lovande m alla symptom! Ego: köpte gravid träningsbyxor + sportbh från reebok och pea in a pod + olja mot stechmarks. Det känns galet att kunna säga att jag är gravid å handla kläder. Jag har gett mig sjutton på att detta ska gå vägen!

• skatten12

Kelsson : ser bra ut :) hoppas på bebis
    För din del! Du ska se att allt är bra!

Mysigt o se hjärtat !! Om en vecka så! Då e det min tur:)

Mår med illa utan att spy! O tröttheten ska vi inte ens prata om ! Heeeelt slut!

• Speck

Jis: Vad tusan är en pea in a pod?

Vickan o Strössel: Tänker på er idag, hoppas det går superbra på KUB! Kram

• Kelsson1

Viksan: Försök krya på dig! Stor Kram!

Ego: Mer blod igår kväll, nu kom det ända in i trosskyddet, tidigare bara på papper när jag torkat mig. Samtidigt var jag sjukt illamående o hade extremt ömma bröst så jag fattar inget just nu! Är inte sjukt deppad men kan inte slappna av o njuta heller utan går o oroar mig att mer blod ska ha kommit! Vill bara ha en graviditet som går tiden ut UTAN blod!!!

• Vickan I

Kram Kelsson. Jäkla kropp att störa sig då. Låt Kelsson vara gravid ifred *ser arg ut och skrämmer iväg blodet*! Blir bra det här, men så tråkigt att du inte kan få våga glädjas, jag vet ju hur tråkigt det känns.

• Dummle

Kelsson: Håll ut! Detta ska gå bra. Men förstår att du är i en extemt jobbig sits just nu

Tänker på er som ska göra kub idag. Skriv gärna hur ni upplevde besöket sen.

Jag själv försöker boka KUB och skriva in mig på mvc, går sådär att komma fram haha

Kramizar

• skatten12

Kelsson ! Neej! Jädrans dumma blod! Förösk o få en tid på gyn? Du ska inte beh gå runt o vara ledsen och orolig ! Dem
    Ser hjäratat nu säkert om de är så! Du går väl in i v 7 på lör?? Eller i mon!?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011