Kelsson: Nej inte mera blod! Förstår att du är orolig för att åka och få VUL, inför vilket besked de ska ge. Men tänk om allt ändå är bra, då skulle du slippa oroa dig... Fast förstår verligen att du inte orkar och vågar. Men nu i vecka 7 kan de som Mumlan skrev ev. se ett litet hjärta där. Usch, hoppas det blir bättre för dig snart.
Kasa: Neej, inte rosa hos dig också
Men det kan säkert komma från progesteronet och slemhinnorna. Bra att gravtestet såg bra ut!
Villsågärna: Vad härligt att du har samma inställning som jag! Känner exakt som du att jag inte orkar med mer oro och kommer inte heller att göra kub-test. Blev riktigt lättad när läkaren sa att det inte alls var en nödvändighet i mitt fall. Jag mår så dåligt av alla de där testen. Nu har vi kommit såhär långt och våra VUL såg bra ut - då kan vi få vara lugna och njuta tycker jag! Personligen så mår jag alltid skitdåligt av att oroa mig, därför försöker jag att låta bli det så gott det går.
Speck: Jag kan nog joina foglossningsklubben redan nu i v. 9! Maken drog ut mig på en promenad runt kvarteret och efter en stund så började det svida sådär välbekant i höfter och rygg. Har du mest foglossning över de nedre delarna, vid bäckenet, eller har du i de övre delarna i ryggen också?
Barnvagnspromenader är det bästa som finns - de längtar jag efter! Det är så avkopplande och härligt.
EGO: Idag mår jag faktiskt liite, liite mindre illamående och är ganska pigg. Vilken härlig känsla!