• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Vickan I

Strössel - ja det är samma färg. Kallas olika bara.

Kelsson - jo är väl bra. Oron har börjat lägga sig lite, men får en attack lite då och då att ngt ska vara fel och att vi i v20 ska få avbryta, men är ändå lugnare. Om det blir så får vi ta ställning och sorgen då och jag lyckas smått kunna börja tänka så. Annars fortfarande småillamående och lite ömma bröst. Annars inget. Ingen mage el så än att prata om. Börjar längta efter det.

Välkommen missan :)

Jis din stackare. Skönt höra att du är hemma Hoppas du äntligen kan få rätt mediciner och krya på dig nu. Kram

• Kelsson1

Vickan: Skönt att du kunnat släppa rädslorna åtminstone något! Jag har ju kännt mig lugn sen lördag kväll men idag hade det kommit lite mer blod igen o självklart kom nojjorna tillbaka. Funderar på att kontakta kliniken i eftermiddag om det inte lugnar ner sig...

• strössel

Vickanl: Vad roligt att vi ska köpa en lika dan vagn Skrattande visst såg den färgen lyxig ut ?
    Jag har heller ingen gravid mage än , en liten bara som jag tycker jag haft sen v 9 som sväller upp en aning på kvällen. Vill ha en jättestor mage nu Flört 

• Vickan I

Kelsson - förstår att det går upp och ner. Man inser ju ganska fort att man skulle behöva ett ul i veckan minst för att inte bli galen i normala fall och minst två när man spottar el har fått cellgift....Att det sedan kanske inte går/är bra är en annan femma. Ring och prata med kliniken. De kan ju kanske ordna ngn extra koll el säga ngt lugnande iaf.

• Kelsson1

Vickan: Helt rätt, man skulle behöva UL varannan dag ungefär för att hålla sig helt lugn. Det jag funderar nu på är om man kan bli lugnad av samtal med de  o kanske bli uppmuntrad till att stanna hemma från jobbet... Har ju så svårt för att vara borta från jobbet men får se om jag ens ringer de, verkar som blödningen lugnat ner sig igen...

• Vickan I

Kelsson - bra det minskat igen och du får tänka att blödningen var under el hur de nu sade. Inget med liten iaf. Ja man kanske skulle skaka fram några hundratusen el vad en ul- maskin kan kosta så kan man köra hej vilt själv haha.

• Kelsson1

Vickan: Helt klart värt att tänka på. Det som oroar mig igen är inte bara blödningen utan att jag även har ont i magen. Det kan ju vara bara växtvärk men man blir orolig!

• strössel

Kelsson: Tror det kan vara växtvärk men jag tror oxå det kan bero på att du är orolig, men om du tycker det är skönt att ringa till dom och prata så tycker jag du ska göra det. Ibland kan man bli lugn av det läkaren säger till en.

• Kelsson1

Får se, tror att jag avvaktar o pratar med maken när jag kommer hem. Är det likadant imorgon kanske jag funderar på att stanna hemma...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011