• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Tillbaka från gynakuten. Fick se ett litet hjärta ticka på! En sån lättnad, låg i stolen o grät av lycka!

• Vickan I

Åh Kelsson vad lycklig jag blev nu. Bra du åkte in. Vi sa ju att allt var väl. Vilken lycka!!! Stor kram vännen.

• Ankaja

Jag har ännu inte smält plusset men hänger här i vråna och följer hur det går för er. Efter jag har varit på VUL i början av maj kanske jag får ett bättre grepp om att jag faktiskt är gravid nu.

Kelsson: Vad roligt att allt är som det ska!! Då kan du andas ut nu (och alla vi andra som följt dig med spänning) Skrattande 

Jis: Jag förstår att du har hemlängtan nu, det låter inte roligt. Finns det ingen annan pencillin du kan få? Vad sa tandläkaren, tror han att  infektionen kan lägga sig utan pencillin? Hur länge dröjer det tills du åker hem? Ta hand om dig  och räkan och försök njut av N.Y.

• skatten12

Grattis gumman !!! Bra av dej att åka in så du slapp va oroad i onödan !!! Åh vad underbart :)

• Mumlan74

Kelsson: HURRA! Vad sköööönt att höra. Lättnad. Fantastiskt att få se det lilla hjärtat kan jag tänka mig. Hoppas du kan sova gott nu i natt. Jag firar här hemma med lite Ben & Jerrys.

• kasa01

Kelsson, vad underbart! Till mig har de sagt att man inte kan se hjärtat så tidigt, du ser vad allt är olika. Jag har haft alla olika färger på flytningarna idag, rött rosa o brunt... Nu senast var det inget, men har lite ont i magen. Önskar jag också kunde få se ett litet hjärta, men jag är ju bara 5+3. Känns inget vidare, om det ska bli missfall vill jag att det sker nu, inte håller på o drar ut på tiden

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011