• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • skatten12

Ett
    Litet fladdrande hjärta och allt säg bra ut:)
    Tillbaka i början av maj:) då ser man mer och Höra hjärtljuden :)

• Vickan I

Speck - du är så välkommen att komma och lyssna :).

Hmm mina inlägg kapas idag ser jag...

• Livets goda ting

Kelsson: skrev i andra tråden till dig.. Många kramar igen Ego: vi var vul igår och fick se en liten liten krabat med tickande hjärta! Världens bästa påskpresent!! Många kramar till alla!!

• missan

Ego: Mitt supertidiga VUL idag (v. 6) visade att "knodden" satt fint i livmodern. Man såg hinnsäcken (?) klart
    och tydligt, hon förvarnade att vi kanske inte skulle se ngt alls men vi såg på en gång. Skönt. Nu ska jag pusta ut. Inget mer utomkvedshavandeskap! :)

Dealiy: Säger det här med; Grattis!! :)

• Kelsson1

Vickan: Tack! Valde att inte åka in o nu har blödningen avtagit igen. Antar att om det verkligen var MF så skulle det ju göra mer ont som det gjorde de andra gångerna. Så det är bara att vänta o se igen, VUL om lite drygt en vecka...

LGT: Gratulerar dig här också! Finns inget bättre än att se lilla hjärtat ticka på! Stor Kram!

• Vickan I
    Kelsson - Men så bra att det slutat igen. Det här kommer gå vägen . Skönt med nytt vul om en vecka. Det går ganska fort iaf, med påsk och allting.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • strössel

Speck: Vi får komma och lyssna på hjärtljud i v 25 här med , men jag ringde och frågade och jag fick komma innan om jag ville så vi ska dit och lyssna på hjärtljud första veckan i maj.

Kelsson: Hoppas att blödningarna ger med sig snart och att det tar slut nån gång kram.

Önskar alla en Glad Påsk !

Så fint väder ute så det blir inte att jag sitter inne så mycket vid datorn just nu !

• Jis

Jag blöder lite, ljusrosa, vet inte om det är efter igår eller att jag kliat mig... Ligger just nu på akuten igen, skit allergi!

• Vickan I

Tycker så himla synd om dig Jis. Men det rosa är säkert ingen fara alls. Kan mkt väl vara efter igår. Hoppas du kan få ngn vettig hjälp med den allergiska reaktionen. Kram

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011