• RainMan1x7x

Varför detta hat mot pedofiler?

Jan Holmström 69 skrev 2011-04-16 19:07:13 följande:
    Du erkände i trådstarten att du känner att barn är sexuellt attraktiva och hoppas på att resten av världen känner likadant. Förutom detta så har du förstört min lördagkväll.

Jan
    Jag har aldrig påstått att jag finner barn sexuellt attraktiva. Jag bara citerade fakta.

Angående din lördagskväll kan jag bara ge tipset att knäcka ett par kalla och möjligtvis röka en hövdi*g så ska du se att det går över.
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 19:09:23 följande:
    Diagnosen sätts väl för det första inte på ett allmänt sjukhus? Sen när har jag påstått detta? Diagnosen sätts av en psykolog.

Att du jämför autism med pedofili är vad som är absurt.

Jag anser att pedofili är något skadligt som inte bör existera i vår värld. Att känns en sexuell attraktion till barn är något ohälsosamt. Jag skulle vilja säga att det är en slags tvångstanke och ett missbruk och grunderna för det är psykiska, inte fysiska.
    Du kan påstå vad du vill. Du har fortafarande inte fakta att backa upp dig. Jag skulle säga att pedofili är ännu friskare än homosexualitet. Av den anledningen att homosexuella personers hjärnor lite annorlunda konstruerade. Det har också att göra vad för medeciner mamman tog när hon var gravid. Käkade hon testo så är chanserna att barnet blir homo mycket mindre. Så ser det inte ut bland pedofiler. Jag har forskat en hel del om människors sexualitet. Därför kan jag mycket om det.
  • RainMan1x7x
    puss skrev 2011-04-16 19:40:40 följande:
    men ALLA känner/har känt sexuell dragning till barn. det är bevisat, säger du ju.
    men inte du alltså?
    och vart finns den forskningen?
    Forskningen kom i former av VHS band och i tidsskrifter när jag skrev uppsatser om detta. Jag ska ha kvar mina uppsatser någon stans... Man vet aldrig. Jag kanske vinner en utränsing av källarn på köpet?
  • RainMan1x7x
    Jan Holmström 69 skrev 2011-04-16 19:44:47 följande:
    Det ser inte bra ut för ditt barns framtid. Antastad som barn och en mördare till mamma. Hur tror du din sons psyke kommer finna sig som vuxen?

Jan
    Ha, detta skrattade jag gott åt.
  • RainMan1x7x
    Irina m skrev 2011-04-16 19:40:52 följande:
    Är det så konstigt att man avskyr den läggningen? man vill skydda sina barn!
    skulle min son bli antastad av en vuxen skulle jag kunnat åka in på livstid för mord.
    men det finns bara det alternativet för mig. rör mitt barn o du dör.
    Här har vi något minst sagt intressant. Samtidigt som jag sitter här och argumenterar för att alla olika läggningar är värda lika mycket så skulle jag aldrig låta en pedofil vara barnvakt till min tjej eller pojke. Aldrig i livet.
  • RainMan1x7x
    puss skrev 2011-04-16 19:47:56 följande:
    jaha. låter som en diffus källa, vhs och tidsskrifter..... ser gärna att du återkommer om det.
    anser du att även du har/har haft sexuell dragning till barn? är nyfiken. ja eller nej räcker gott.

sen villl jag höra om nr 4.
    Vi hade DVD på den tiden serru. Och inte YouTube eller wikipedia för den delen heller. Jag vet att vuxna människor dras till barn. Att alla vuxna vet om att de dras till barn är inte sant. Jag kände dragning till barn när jag var barn själv. Sen dess har jag inte dragits till förpubertala barn. Inte medveten iaf. Men jag vet hur det är igentligen. Vad var nr 4?
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 19:51:03 följande:
    Men var är din påstådda jävla fakta då? Man kan inte sitta i ett inlägg och hänvisa till fakta som aldrig publiceras. Det jag skriver är mina åsikter och tankar kring ämnet pedofili.

Medicin, inte medecin. Duktig hobbypsykolog *facepalm*
    Förlåt min svenska. Har inte bott i Sverige sedan jag var 15-16.
  • RainMan1x7x
    Jan Holmström 69 skrev 2011-04-16 19:58:58 följande:
    Måste bara fråga och trotsa reglerna för off-topic. Var bor du nu då?

Jan
    NY. Låter flott men så är det inte här. Därför vill ja flytta till Sverige igen.
  • RainMan1x7x
    puss skrev 2011-04-16 19:59:38 följande:
    men vem hade gjort forskningen? att den finns på vhs är ju ingen källa.
    nr 4 kan du läsa i tsen. frågan är, vad finns det för slags pedofili som inte är sexuell?
    Diverse psykologer antar jag. De hade gjort en massa undersökningar om hur oulsen ökade när de visade bilder på barn och historier.

Ang. 4:an. Det finns pedofiler som bara "gillar" barn. De kan vara a-sexuella men ändå dras till barn. Jag tror att det kan vara kopplat till Age-Play och annat.
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 20:00:16 följande:
    Du tror inte att forskning om pedofili har uppdaterats lite sen tiderna då man använde vhs?

Resten av texten förstår jag inte riktigt så den är omöjlig att kommentera haha. 

Syftar främst på " Men jag vet hur det är igentligen".
    Jag vet hur det är eftersom jag har forskat om det. Fattar du?
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?