• RainMan1x7x

Varför detta hat mot pedofiler?

BlommyNess12 skrev 2011-04-16 20:54:29 följande:
    "6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn"

Vad är detta för trams? Det har jag då aldrig gjort så där föll det direkt.  Källa tack.
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
  • RainMan1x7x
    trollkarl skrev 2011-04-16 21:08:47 följande:
    alltså du e sjukare än jag trodde. snälla sök hjälp, du är på väg utför o det går fort!
    inget av det du skrev stämmer, ren jävla rappakalja o propaganda för att rättfärdiga dina sjuka ideal!
    Nej snarare är det du som inte vet vad du talar om. du har inga som helst motargument. Jag har inte brutit mot NÅGRA lagar eller regler på FL. Jag har en ganska bra bild på hur människan är. Tro mig vi är inte fina varelser. Att du väljer att leva under en sten gör inte mig något. Men kalla mig inte sjuk bara för att jag har en sundare syn på människor än du.
  • RainMan1x7x
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:10:24 följande:
    Va? Jag ska inte behöva bevisa att jag inte tänder på barn, och aldrig har gjort det. Det är upp till dig att bevisa att jag verkligen gjort det du anklagar mig för. Vad heter du då, eftersom du är en forskare? Vem som helst kan sammanställa lite skräp och studier, men man litar ju inte på vilka källor som helst. Jag utgår ifrån att du ljuger dig blå, om du inte lägger fram de här "bevisen" som du med versaler påstår dig ha.
    Har du lässvårigheter? Jagär ingen profisionell forksare. Detta är sammanställningar jag har gjort av en del studier och av fakta. Jag påstår inte att du vet att du tänder på barn. Jag påstår att du känner eller har känt en dragning till dem. Som jag har skrivit en miljon gånger redan; Jag är inte en pedofil. Jag försvarar inte pedofilers rörelser i samhället. Jag Är ingen forskare med tillstånd att att säga att det jag har gjort är vetenskapliga studier. Jag är en amatörforskare i människors sexualitet. Dett har jag varit I kanske 10-15 år. Jag har kommit fram till det du läste i mitt första inlägg. Det finns forskare som har hjälpt mig fastställa detta. Jag har INTE gjort undersökningar själv. Jag har bara gjort sammanställningar av andra vetenskapsmäns forskning.
  • RainMan1x7x
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:12:26 följande:
    Och angående att Emil i lönneberga badar naken, det är sånt som barn gör och det är antagligen en bit av barndomsminnen för att väcka känslan av frihet, obryddhet och ogenans som barn besitter som regissören och manusförfattaren använt det för. Jag får absolut den känslan eftersom jag själv skrivit en hel del manus och läst, utbildat och spelat teater i åtta år.
    Jo du kan ju tro så. Men varför känner man sig trygg i såna situationer? Du bör veta att 98% av alla val och rörelser är sexuella. Sex är mycket mycket mer än bara samlag. Det styr vem du är och vad du gör.
  • RainMan1x7x
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:20:43 följande:
    Vilka är dessa andra forskare då? Vad heter de? Vad har de för utbildning och referenser? Och hur kan du kalla det för bevis om du inte har någon befogenhet till det?
    Freud har jag redan nämt. Han var en av dessa som drev frågan om barns sexualitet. Studierna skrevs i skolan . Alltså för en del år sedan. ett sådant namnminne har jag inte.
  • RainMan1x7x

BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:25:35 följande:
    Vad exakt menar du? Kjolen slutar väl strax vid knät eftersom det är lättare att röra sig,speciellt om man som barn ska leka och springa, i kjolar av den längden än ankellånga. Det vet väl varenda kvinna. Väntar fortfarande på källan till att 98 % av alla rörelser och val är sexuella.

De skulle kunna ha byxor.

• RainMan1x7x
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:28:10 följande:
    Du skrev studier i skolan? Du får allt visa på en pålitlig källa eller sluta slänga dig med påståenden som du inte kan backa upp, allt som saknar källa är lögn tills det bevisats.
    Jag vänta på motbevist ivrigt  Glad! Jag ska hem om ett par veckor. Har ni tur hittar jag mina gamla uppsatser. Annars kan ni ju själva börja läsa om ämnet. Man får inte vara rasistisk här men ni stärker mina teser om nordbors begränsade tänkade.

Jag vet fortfarande vad som är sant och inte. Att ni inte har hjärnkapacitet att lista ut det själva är inte mitt problem. Allt tråden handlar om är varför folk går emot pedofiler.
  • RainMan1x7x
    MammaG skrev 2011-04-16 21:30:41 följande:
    Jag förstår mig inte på det här att man ska försvara och förklara pedofili. Jag är fullkomligt ointresserad, och det är helt likgilitgt om de inte förgriper sig på någon. Även om det inte gör det är sannolikheten stor att de tittar på bilder av barn som utsätts för övergrepp av någon annan.
    Jag tycker dessutom att det är skamligt att lägga tråden i den kategori du valt
    Det finns tecknat barnporr också. I Japan är det lagligt och väldigt populärt. Jag valde kategorin eftersom det räknas som en läggning.
  • RainMan1x7x
    oki skrev 2011-04-16 21:34:13 följande:
    Nu har jag bara läst din trådstart men jag hatar/avskyr pedofiler eftersom dom utgör ett hot för mina barn. Hur svårt kan det vara att förstå?
    Det är naturligtvis en olika bra åsikt som vilken annans. Jag skulle inte heller låta mina barn vistas bland pedofiler. Vare sig de hade en historia av övergrepp bakom sig eller inte.
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?