Varför detta hat mot pedofiler?
BlommyNess12 skrev 2011-04-16 20:54:29 följande:
"6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn"Vad är detta för trams? Det har jag då aldrig gjort så där föll det direkt. Källa tack.
Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
! Jag ska hem om ett par veckor. Har ni tur hittar jag mina gamla uppsatser. Annars kan ni ju själva börja läsa om ämnet. Man får inte vara rasistisk här men ni stärker mina teser om nordbors begränsade tänkade.