• RainMan1x7x

Varför detta hat mot pedofiler?

rlevitte skrev 2011-04-16 22:07:09 följande:
    Får jag fråga vad den här tråden har i Homo/bi/trans att göra?
    Det handlar om sexuella läggningar.
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 22:14:41 följande:
    Uhm, ser tråden helt missbildad ut i alla andras skärmar eller bara på min?
    Nej. Familjeliv har så mycket reklam att den inte klarar sanningen.
  • RainMan1x7x
    Anonym (Vän av ordning) skrev 2011-04-16 22:15:24 följande:
    Eller så läser man en mer trovärdig källa:

www.holocaust-history.org/quick-facts/cremato... 
    Varför skulle den vara mer trovärdig? Det är bara uträkningar. Det kan inte ens tysklands räkningar komma ifrån.
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 22:17:38 följande:
    Vem som helst kan publicera sitt skit på wikipedia, det vet alla, det är ett känt faktum.
    Nej man måste ha en trovärdig källa som granskas innan.
  • RainMan1x7x
    Anonym skrev 2011-04-16 22:19:05 följande:
    Wikipedia skrivs av läsarna. "Den här sidan berättar hur man redigerar en sida på Wikipedia. Alla Wikipedias artiklar är skrivna av dess läsare. Du kan också bidra och får gärna göra det. Du behöver inte ha något användarkonto utan kan börja ändra redan nu, till och med den här sidan. Ändringarna blir synliga så fort du har sparat sidan!"

Att ha någon slags sexuell relation med ett barn är straffbart.  (under 15 år).

Du verkar leva i en fantasivärld
    Återigen krävs det en bra och trovärdig källa innan man ändrar wikipedia.
  • RainMan1x7x
    oki skrev 2011-04-16 22:19:23 följande:
    precis så tänker jag också, ts verkar ha en helt sjuk bild av världen, stackars människa

Ts har du inte insett att din så kallade forskning antagligen är framställt från pedofilers perspektiv då dom försöker ursäkta sina sjuka läggningar med att säga att ALLA känner sig sexuellt dragna till barn?
    Hade det funnits någon som helst riktig grund till din forskning så hade den vid det här laget utvecklats och du hade kunnat länka till sidor på internet.
    Det är riktigt pinsamt hur du gång på gång refererar till några gamla vhs band som antagligen ligger på vinden i dina föräldrars hus och samlar damm.
    Eftersom du känner en sexuell dragning till barn (det kan du knappast förneka eftersom du anser att ALLA gör det) så stanna i NY, jag vill inte ha dig som granne och skulle du någonsin leva ut dina  sjuka fantasier så delar dom i alla fall ut rejäla straff i USA. I Sverige är du inte välkommen.
    Jag har troligen någon gång känt en dragning till förpubertala ja. Men undermedvetet. Jag lika som du kan alltså inte känna detta rakt av. Då blir du pedofil. Jag har visat säkert ett fetmiotal källor med de raderades ifrån FL. Igen så är jag inte pedofil. Jag är troligen världens bästa pappa och skulle aldrig komma på tanken att ge mig på ett barn.  
  • RainMan1x7x
    trollkarl skrev 2011-04-16 22:25:35 följande:
    1. du har inga barn.
    2. du har inga studier
    3. du är en sjuk individ
    4. dina fakta är humbug
    1. Jaså?Jag har två liv hemma som tycker annat.
    2. Det vet du ingenting om.
    3. Nej
    4. Nej
  • RainMan1x7x
    stortå skrev 2011-04-16 22:20:53 följande:
    Du, när du lär dig stava så kan jag ta dig på allvar, så kom igen om du tror du har en chans. Försvara pedofili...jösses...
    Som sagt. Inte bott i sverige på ett bra tag. Det tar en stund att få igång språket igen.Sedan försvarar jag inte pedofiliska handlingar. Jag försvarar folks rätt att tänka. Något som du sätter dig emot. Du står för hjärntvätt och en kontroll av folks läggningar. Du är fan inte frisk.
  • RainMan1x7x
    trollkarl skrev 2011-04-16 22:33:27 följande:
    1. dammråttorna räknas inte.
    2. jo jag vet då du inte kan hänvisa till källfakta.
    3. jo du är en sjuk individ, du är till o me bannad från FB vilket är hyfsat svårt att bli.
    4. jo det är humbug o rappakalja. inte en enda seriös forskare håller med dig.
    men visst vi kan väl fråga niklas långström.
    Jag har visat säkert ett femtiotal källor. De togs bort ifrån FL dock.
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 22:33:38 följande:
    Med tanke på att du framställer dig som en fjortonåring i beteende och formuleringar så är det faktiskt svårt att ta dig som en vuxen människa
    Jag ser inget relevant i ditt inlägg. Vart passar det in i en diskussion om pedofili?
  • RainMan1x7x
    trollkarl skrev 2011-04-16 22:37:46 följande:
    saxat från wiki. pålitligt? nej.
    Jaså? Det var ju forskare vars arbeten grundar sig i det vi diskuterar nu. Mycket av de källorna är liknande material jag har använt mig av. Så bättre än så blir det inte.
  • RainMan1x7x
    Marley1 skrev 2011-04-16 22:39:45 följande:

Trådar kan tas bort av någon av följande anledningar:
    1. Tråden har spårat ur eller dess trådstart bryter mot reglerna.
    2. Trådstartaren har själv bett att få tråden borttagen.
    3. Tråden har bedömts vara en sk. "trolltråd", dvs en osann tråd skapad i syfte att provocera.

Vad som gäller i detta specifika fall har vi ingen möjlighet att diskutera med övriga medlemmar. Det är mellan Familjeliv.se och personen som har startat tråden.

Vi får skärpa oss helt enkelt
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?