oki skrev 2011-04-16 22:19:23 följande:
precis så tänker jag också, ts verkar ha en helt sjuk bild av världen, stackars människa
Ts har du inte insett att din så kallade forskning antagligen är framställt från pedofilers perspektiv då dom försöker ursäkta sina sjuka läggningar med att säga att ALLA känner sig sexuellt dragna till barn?
Hade det funnits någon som helst riktig grund till din forskning så hade den vid det här laget utvecklats och du hade kunnat länka till sidor på internet.
Det är riktigt pinsamt hur du gång på gång refererar till några gamla vhs band som antagligen ligger på vinden i dina föräldrars hus och samlar damm.
Eftersom du känner en sexuell dragning till barn (det kan du knappast förneka eftersom du anser att ALLA gör det) så stanna i NY, jag vill inte ha dig som granne och skulle du någonsin leva ut dina sjuka fantasier så delar dom i alla fall ut rejäla straff i USA. I Sverige är du inte välkommen.
Jag har troligen någon gång känt en dragning till förpubertala ja. Men undermedvetet. Jag lika som du kan alltså inte känna detta rakt av. Då blir du pedofil. Jag har visat säkert ett fetmiotal källor med de raderades ifrån FL. Igen så är jag inte pedofil. Jag är troligen världens bästa pappa och skulle aldrig komma på tanken att ge mig på ett barn.