Använder du handväska?
Om du ska lämna hemmet t.ex. för att gå på stan eller liknande, brukar du använda handväska då?
Om du ska lämna hemmet t.ex. för att gå på stan eller liknande, brukar du använda handväska då?
ja jag använder det jag 'släpar' runt på och nu när det är sol så blir det solglasögonsfodralet också¨:) det är inga tunga grejer det handlar om och jag tycker handväska är en snygg accessoar, ett måste till vårjackan!
Ber förresten om ursäkt för mitt plottriga inlägg med innehållet i min väska. Min mobil har tydligen inte hajat det där med radbrytning =)
Och jag har dessutom med mig mina ihopvikbara blåtandslurar (De är bäst =) Och jag får i netbooken om jag vill ha med den. Gillar min nya väska som är precis lagom stor för att jag ska få i både kamera och dator =)
Ja alltid om jag inte har barnvagnen. Då har jag ju skötväskan.
ÄLSKAR handväskor =)
Det beror helt på vart jag ska, vem jag ska vara med och om jag har jacka och isf hur mycket som får plats i fickorna. :)

Ja, men jag plockar ur grejer som jag inte behöver, så oftast är den ganska tom.
Det jag alltid har i den är ett pennskrin, kalendern, plånboken, telefonen och en karta huvudvärkstabletter.