Använder du handväska?
Om du ska lämna hemmet t.ex. för att gå på stan eller liknande, brukar du använda handväska då?
Om du ska lämna hemmet t.ex. för att gå på stan eller liknande, brukar du använda handväska då?
Alltså handväska och handväska - jag ser någon pimpinett lite pryl framför mig då. Jag har en stor jäkla axelremsväska där jag har allt från kollegeblocket och penna som jag använder när jag arbetar till godispappaer, gormitis och mellanstora stenar som min grabb lägger dit när han hittat någon han tycker är fin
Jag förstår absolut allt man har i sina väskor för om jag väl använder en kan jag mycket väl fylla på lite extra. Samt att det såklart kan ligga kvar saker sen gammalt.
Däremot gör jag allt för att slippa väska. Som bok, ipod och telen i ett. Jag har en iphone som jag laddar ner musik (givetvis) och böcker på. 3 i 1 alltså. Plånbok är för stort så har korten löst och så nycklar förstås. Någon liten näsduk eller läppglans får man lätt plats med i fickorna.
Tror mycket hanlar om att jag vill slippa hålla reda på en lös del. Att ha händerna helt fria känns så mycket lättare
Sen ryggsäck skulle ytliga jag använda över min döda kropp typ
Ja, har alltid en väska utom när jag bara ska ner till lilla ICA på vår gata, då blir det plånboken i handen bara. Har vanligtvis plånbok, mobil, busskort, nycklar, en penna, tuggummipåse, lypsyl, tamponger och trosskydd i väskan :) Har även lite övrigt skräp som rensas ut då och då, gamla kvitton och sånt...
Men hörrni tjejer....trosskydd och tamponger varje dag?? :P