• Stellan

Januaribebis 2012

Har fått plus och skulle allt gå vägen så skall det bli bebis den 11/1 :) 

Har dock blivit supernojjig över att dagens morgontest inte var starkare än gårkvällens, möjligtvis lika starkt, kanske en ybernyans svagare. Är i vanliga fall en rätt cool människa med verklighetsanknytning. Inte nu, toksurfar "svaga plus, långsam stegring" och så. Men, just nu. GRAVID, tjohoooo!! 

• Stellan
    MiAmore skrev 2011-05-03 14:00:31 följande:
    Tror inte du behöver vara nojjig. När jag var gravid med sonen så var mina tre första grav test lika starka. Eller dem två "sista" var starkare än det första som var supersvagt, men dem två andra testen efter det första var som sagt lika starka. Sonen är nu snart 2½ år gammal
    Åh tack, precis så som det varit för mig. Jämförde första och sista och det var STOR skillnad på tre dagar, känns skönt : ) 

Och Hej och Grattis alla andra som också är nya i tråden ......
  • Stellan
    EttLitetPyre skrev 2011-05-03 10:42:57 följande:
    emmaja: beklagar.. ta hand om dig och samla nya krafter.

Stellan: välkommen hit :) Och grattis såklart!

Var till tandläkaren idag och tandhygeinisten frågade mig om det var något annat dom borde känna till om min allmänhälsa. Kändes så konstigt att berätta för någon helt utomstående att jag är gravid. Fick ett extra skydd för magen när dom röntgade. När jag skulle gå önskade både tandläkaren och hygeinistern lycka till med bebis! Åh det var såå häftigt att vara den som får höra dessa ord :)

Här snöar det idag... Kenpigt. I påskas låg jag och solade i bikini och idag är det vinterväder igen!
    Tack.

Häftigt att få erkänna för nån utomstående att du är gravid. Jag kan knappt uttala det för mig själv. (Märks att det är första gången för mig ; ) 
  • Stellan
    partouze skrev 2011-05-03 16:06:10 följande:
    Stellan :) vi har bf samma dag :)
    Härligt, det känns som en bra dag tycker jag ; )  Är det ditt första barn?
  • Stellan

Förresten så fick jag knäppa upp mina jeans idag, fick ont i magen av att ha dom stängda. Känns helt bizzart - det kan omöjligt vara annat än mitt huvud som spökar  Tungan ute

• Stellan
    partouze skrev 2011-05-03 19:48:29 följande:
    Stellan- japp det är första :) fick MF i januari så hoppas på att det stannar nu!! Du då?
    Första bebisen, första graviditeten och jag hoppas med allt jag har att det fortsätter så!!!

Vad synd med ett tidigare missfall, är säker på att det går vägen denna gång!  
  • Stellan

Oj, vad spännande att just april funkar för dig Miamore.

Detta var förövrigt vårat 16e försök. Shit vilken tid det tagit!!!!

• Stellan

Här blir plusset bara starkare och starkare. Hade bim igår (tror jag) och är alltså i vecka 5 nu. Det känns stort :)

Hur är det med symptom, måste man ha alla?? Jag känner mig liiiite illamående på kvällarna och molar i magen men brösten har aldrig varit mindre ömma. Iofs har jag alltid tokömma tuttar innan mens så det är väll egentligen positivt ; )  

• Stellan

Oj vad tråden är aktiv :) var med i början, säkert 400 meddelanden sen. Jag har iaf molvärk och suuupersvullen mage. Går in i vecka 6 idag men ser ut som vecka 20! Tänk om det är två.

Beklagar verkligen att det inte gått vägen för flera i tråden, kan inte föreställa mig hur det måste kännas :(

Svar på tråden Januaribebis 2012