• Stellan

Januaribebis 2012

Majskorn skrev 2011-05-20 09:15:56 följande:
    jo det är för tidigt men varför ska jag blöda och mista alla symptom i samma veva...dessutom trodde jag att jag var i 6+2 igår...vet ingenting men jag känner i hela kroppen att det inte gick bra Gråter
    Beklagar verkligen. Stor kram till dig : ( 
  • Stellan
    curiosa skrev 2011-05-20 17:26:50 följande:
    första måste ha har nu kommit!
    Fruktcocktail, sån i burk med typ juice i! Har längtat som en tok sen igår och idag äntligen fick jag köpt det.
    Hoppas att denna craving är ett tecken på att allt står bra till i magen ändå
    Dåligt med cravings här, däremot är jag HUNGRIG hela tiden. Äter lunch två gånger för att bli nöjd för att sedan bli illamående bara på kvällarna.

Hoppas iaf att det blir nån nyttig craving här, knäckebröd? : ) 
  • Stellan

Känns som att det är så många av oss som det inte går bra för. Några måste ju komma ända fram i mål! Hoppas verkligen att det är färdigt med sorgligheter i denna tråd!!!

Och hej alla nya förresten, Stort Grattis! 

• Stellan

Här har ni ännu en nattkissare! Tycker det är ett harmlöst symptom på att lille bebisen växer : )

• Stellan
    Amelie85 skrev 2011-05-23 08:06:02 följande:
    I dag ska vi på ultraljus!! Så spännande! Undra hur många det är? Flört
    Åh, kul. Vilken vecka är du i?
  • Stellan

Ska göra ul på onsdag, troligen 6+6 då och är så nervös över om man kan se ett hjärta då.
    I vissa böcker står det att man ska kunna göra det, men på andra ställen säger dem att det är lite tidigt.

Vad tror ni, bör jag se hjärtslag då??? 

• Stellan
    Someday skrev 2011-05-23 18:36:08 följande:
    Jag har varit med maken och gjort ett VUL idag.
    Hjärtat tickade :). Ett hjärat. Hade kunnat tro att det skulle vara två med tanke på magens storlek =)
    Vilken lättnad att se det lilla livet... Tiden stämmer. 6+3, beräknad till 12 januari.
    Nu ser jag fram emot NUPP/KUB i v 12. Nästa lilla möte med pyret.

Mår dock illa! Nästan konstant nu, dygnet runt. Kräks dock inte. Svullen om magen.
    På kvällen syns det. Konstig i magen. Trött....
    Men både lycklig och livrädd på samma gång. Har börjat våga känna lite grann idag tror jag =)
    Grattis til lyckat vul, dax att börja njuta nu, det ska jag göra när jag fått se om allt är okej! 
  • Stellan
    LillaEko skrev 2011-05-23 18:35:17 följande:
    Läkaren trodde ju att jag var 6+1 (jag trodde jag var 6+5) när vi var på vul förra måndagen och fick se ett tickande hjärta. Så bara du har räknat någorlunda rätt så borde du se ett hjärta slå =)
    Okej, tack! Hoppas verkligen att allt är bra!!! Och vad roligt för er att ni fick se den lille : ) 
  • Stellan
    minneli skrev 2011-05-23 18:38:44 följande:
    Jag gjorde då förra gången pga att jag hade en blödning och då såg man hjärtat slå!
    Åh vad härligt för er : ) 
  • Stellan
    curiosa skrev 2011-05-23 19:42:10 följande:
    Jahopp imorgon var det då dags igen för vul. Tredje gången på lika många veckor. Hoppas nu på ett hjärta så vi slipper springa där mer.
    Så håll era tummar för oss imorgon kl 8:45.
    Lycka till, hoppas att dom ser ett litet hjärta i morgon! 
Svar på tråden Januaribebis 2012