• Stellan

Januaribebis 2012

RaraS skrev 2011-05-13 14:15:00 följande:

Jippie!!!!!

Läkaren har inte ringt ännu men jag ringde mottagningen och hon som svarade berättade! Jag hade hcg på 364 i tisdags eftermiddag (v 4+2) och 880 i torsdags morse (v 4+4)! Jippie igen! Det har ju mer än dubblerats på 41 timmar! Får se när läkaren ringer tillbaka, om jag får något mer VUL, men han frågade i tisdags om jag ville komma tillbaka om två veckor om testet såg bra ut…så jag hoppas på det!

Vilken toppen-start på helgen!!!

Grattis, låter ju verkligen toppen :) 
  • Stellan

Bokat tidigt ul, BARA 12 dagar kvar. Känns som en evighet!!! Hoppas så att man kan se nått fint och att allt är bra med lilla pyret!

Trevlig helg :) 

• Stellan
    partouze skrev 2011-05-13 18:24:14 följande:
    Åh va roligt jag har mitt vul om 13 dagar :)
    Spännande, men du hade fått nytt BF nu va? Undrar om jag ligger kvar på 11/1 eller om dom flyttar det.
    Och som sagt, hoppas verkligen allt ser bra ut, är orolig.... 
  • Stellan
    Csve skrev 2011-05-13 21:06:38 följande:
    Hej hej.. här kommer jag.
    Plussade i onsdags, efter 14 månaders förtvivlan o bsvikelse blev det äntligen ett plus på stickan!
    Tog öven ett clearblue med veckoindikator, där jag fick vecka 3+.. alltså vecka 5 eller längre.
    Noll koll på mens o ägglossning eftersom det varit så oregelbundet det bara kan vara.

Inskrivning hos bm på måndag!
    Grattis, vet verkligen hur det är att känna förtvivlan över att det inte blir några plus. Denna lilla ärta tog 16 månader att få till. Vi kämpade hårt!!
  • Stellan
    LillaEko skrev 2011-05-13 22:52:20 följande:
    Blev livrädd tidigare ikväll, en konstig och mer intensiv molvärk. Kändes som den även gick ut i ryggen. Någon som haft liknande?
    Har inte känt just detta, men när jag reste mig upp från sittande så högg det till nått överjävligt i livmodern. Blev ju såklart rädd, men nu verkar det vara som vanligt igen.

Dessa 12 veckor i början känns rätt ångestfyllda - tänk att man skulle byta oro för att inte få plus mot en ny oro......
  • Stellan
    Csve skrev 2011-05-14 10:28:39 följande:
    Det e jobbigt o frustrerande att försöka gång på gång..
    Men till slut så..

Vi slutade räkna dagar o helt lötsligt tog det sig!
    Precis samma här. Hade blivit beviljade IVF pga massa olika saker, och då slutade jag bry mig om dagar och exakt äl osv : ) 
  • Stellan
    Csve skrev 2011-05-14 15:17:38 följande:
    När är du beräknad?
    11 hoppas vi på att få en bebis (eller iaf i närheten av det datumet : ) Du då?
  • Stellan

Är det någon som fått riktigt jobbig huvudvärk! Jag har haft migränaktig smärta till och från under hela dagen, inbillar mig att det är ett tidigt symptom!?

• Stellan
    LillaEko skrev 2011-05-16 08:42:47 följande:
    Jag ska också in idag, fast kl 14. Haft en konstig brun flytning i lör och tyckte flytningen nu på morg var ljus ljust rosa.
    Ska hålla tummarna för dig V-mamma .
    Riktigt jobbigt och nervöst. Men hoppas få se ett tickande hjärta.
    Hoppas allt är bra med den lille! Håller tummarna!
Svar på tråden Januaribebis 2012