• Stellan

Januaribebis 2012

Vi har bokat privat vul! 600 kronor betalar jag med glädje för att få se att allt är ok!!!

• Stellan
    curiosa skrev 2011-05-24 11:07:09 följande:
    Hemma från gyn igen och idag så kunde man se ett pickande hjärta.
    Allt såg bra ut och tiden stämmer med med senaste mens.
    Så nu skall vi tillbax i mitten av juli igen (har cellförändingar oxå som de skall kolla)

v 7+3 idag och BF 6 januari :)
    Men gud så roligt!!! Grattis!
  • Stellan

Nu har vi varit på vul där vi fick se en liten liten larv med bankande hjärta!!!! SÅ SKÖNT att få se att allt var ok! Läkaren flyttade mig till 6+2, fast det var svårt att mäta den lilla. Räknar nog efter det datumen till nästa koll.

• Stellan

Håller med er härliga damer i tråden! Ett friskt barn är det jag och min man önskar oss, Vem det sen är som kommer är orelevant, har försökt i 1,5 år så tidpunkt på året och kön är underordnat!!

• Stellan

Sådär ja. Sovit 3 timmar mitt på dan! Är det den stora tröttheten som anlänt månne....

• Stellan

Åh vad jobbigt för er som mår illa och spyr! Hoppas det lättar snart!!

Jag själv är på 7+6 idag och går alltså in i vecka 9 i morgon! Känns härligt, men mitt jobbigaste symtom är att jag är Extremt Hungrig hela tiden : ( Är rädd för att gå upp i vikt (mer än normalt ). Någon med tips om hur man hanterar hungern?

• Stellan

Lycka till på ul och vul i morgon tjejer! Ska göra ett på fredag, är nervöööös och förväntansfull! Går in i vecka 10 i morgon, verkar som att dom jobbigaste veckorna har ett slut dom med ....

• Stellan
    Butikslager skrev 2011-06-13 18:31:14 följande:
    Angående vagnar så vill jag rekommendera kronan! Den är bara bäst! :) kolla kronan.com
    Åh vad kul, har nämligen tänkt på en sådan. (Har ochså börjat fundera på barnvagn väldigt tidigt, vad ska man annars tänka på för att få de 12 första veckorna att gååååååå ; ) 
Svar på tråden Januaribebis 2012