Januaribebis 2012
Vi har bokat privat vul! 600 kronor betalar jag med glädje för att få se att allt är ok!!!
Vi har bokat privat vul! 600 kronor betalar jag med glädje för att få se att allt är ok!!!
Nu har vi varit på vul där vi fick se en liten liten larv med bankande hjärta!!!! SÅ SKÖNT att få se att allt var ok! Läkaren flyttade mig till 6+2, fast det var svårt att mäta den lilla. Räknar nog efter det datumen till nästa koll.
Lycka till på vul och ul idag alla som ska göra koller! Hoppas det går bra!!!
Grattis majskorn!
Håller med er härliga damer i tråden! Ett friskt barn är det jag och min man önskar oss, Vem det sen är som kommer är orelevant, har försökt i 1,5 år så tidpunkt på året och kön är underordnat!!
Sådär ja. Sovit 3 timmar mitt på dan! Är det den stora tröttheten som anlänt månne....
Åh vad jobbigt för er som mår illa och spyr! Hoppas det lättar snart!!
Jag själv är på 7+6 idag och går alltså in i vecka 9 i morgon! Känns härligt, men mitt jobbigaste symtom är att jag är Extremt Hungrig hela tiden : ( Är rädd för att gå upp i vikt (mer än normalt ). Någon med tips om hur man hanterar hungern?
Lycka till på ul och vul i morgon tjejer! Ska göra ett på fredag, är nervöööös och förväntansfull! Går in i vecka 10 i morgon, verkar som att dom jobbigaste veckorna har ett slut dom med ....