• Stellan

Januaribebis 2012

LillaEko: grattis, vilken härlig känsla att få se den lille!!!

• Stellan

Grattis alla nyplusade.

Sitter här och försöker dra in magen. Det går inte! (Iaf inte helt) och har börjat vakna på nätterna för att panikkissa. 5+5 idag och det känns som en eeeeevighet till vul om en vecka. Hoppas att få se en liten räka då!!! 

• Stellan

Förresten, hur tidigt plussade ni? Tror jag plussade på 3+4. Känns tidigt, kan man ens få plus då? (Spekulerar i om jag är längre gången än vad jag tror.....)

• Stellan

Åh tack för snabba svar : ) Då vet jag, är väll anatagligen "baaara" i 5+5, hihi

• Stellan
    Mysgrodan skrev 2011-05-17 13:18:35 följande:
    Jag plussade på BIM, var ganska starkt då så jag hade säkert sett det tidigare om jag testat tidigare. Men BIM var väl på 4+0.
    Japp, bim är 4+0 :)
  • Stellan

Oj, känns som att det är många i tråden som får missfall : ( Jättetråkigt, beklagar verkligen.

Är det vanligt att det inte går vägen?? Säger som Mysgrodan, man blir lite orolig.......

• Stellan
    AnnaLovis skrev 2011-05-18 10:55:43 följande:
    Hej tjejer!

Vet inte om vissa minns mig från några sidor tillbaks, men jag kan glatt räkna in mig i tråden igen Skrattande
    VUL gjordes den 11/5 pga bruna flytningar och ont...då såg barnmorskan en hinnsäck som var lite för platt, men inget foster :(  Haft en helvetesvecka med oro o ångest, men idag  Idag var det dags för vårt andra VUL,

Döm om vår förvåning när vi såg att lilla pyret lever och vi såg ett tickande litet hjärta!! Glädjetårar! Vi blev tillbakaflyttade till 6+0 idag och BF den 10 Januari!
    Nu tänker jag slappna av och njuta av den här graviditeten, hoppas på det bästa för alla er andra med.
    Början till illamående, molvärk och lite ömma bröst. Jäkligt körig mage sen början av graviditeten...Annars mår jag hur bra som helst!! :)
    Vad härligt för er, Grattis :) 
  • Stellan
    Amelie85 skrev 2011-05-18 21:58:48 följande:
    Ne!! Jag ska fan gå ut med det efter besöket på fredag!! Nu har jag pratat med mina närmaste vänner som själva har barn och med första är det fan inte lätt att vara tyst! Jag väntar ju en son/dotter, INTE missfall!
    Ska ochså börja berätta efter ultraljudet. Går då precis in i vecka 8 och skulle det gå åt skogen nu så kommer jag vilja dela även det med mina närmsta vänner! Men det är klart allt kommer gå bra!!!! : ) 
  • Stellan
    emspems skrev 2011-05-19 08:25:03 följande:
    Jag mår illa nästintill hela dagarna.. Att åka buss funkar inte för mig!

Vad äter ni som mår illa? Jag tycker ingenting smakar bra..
    På kvällarna när jag mår illa har jag tuggat på salta kex och ätit vindruvor, det hare fungerat jättebra :) 
  • Stellan
    Majskorn skrev 2011-05-20 09:02:18 följande:
    inge vidare, hjärtat slog inte, gyn trodde jag var i 5+6 vilket iofs kan stämma men sen igår har flytningarna gått från vita/ljust rosa till nästan blodröda och mina bröst har slutat ömma. Han hittade även ett myom som iofs inte ska påverka en graviditet men som kan försvåra att bli gravid i framtiden...kul...jag tror inte att pyret i min mage lever....jag är nästan helt säker
    Nej vad tråkigt, kan det inte vara för tidigt för hjärtslag bara? 
Svar på tråden Januaribebis 2012