Inlägg från: bebismys2011 |Visa alla inlägg
  • bebismys2011

Januaribebis 2012

Hej! :) Vet inte om jag "skrivit in mig här" tidigare.
    24 år gammal är jag, väntar tillsammans med min sambo första barnet, BF 17 Januari.  Hjärta
    Tidigare haft 2 MA och därför fått göra VUL, senaste VUL i förrgår, då vi såg ett livligt pyre, allt såg normalt ut, är i vecka 12 nu, så skönt! Mått illa sedan v. 5 och tycks inte vilja gå över. Oerhört jobbigt att emellan åt måsta jobba natt, de tar otroligt på krafterna dessa snabba dygnsrytms ändringar. 

Har ni börjat officiellt berätta om graviditeten? 

BEBISMYS 2012
  • bebismys2011

Fy farao, någon fler här som ibland måste vända på dygnet å jobba några nätter? Detta har alltid funkat klockrent för mig, men inte nu. Så trött å illamående som jag blir dessa nätter å sedan helt förstörd med tremor etc efteråt. Man orkar inte vara människa. Känns as dumt att sjukskriva sig från nätterna, nu när det är sommar å lite folk.

• bebismys2011

Är det många av er som provat angelsound? Funderar på att köpa en till min sambo :)

• bebismys2011

Caradan: Hittade du tillslut eller? Funderar på att köpa på teknikmagasinet också, vore ju kul om man kunde höra, är i v 13 imorgon

• bebismys2011

Tack :) har nu provat med min sambo, men vi hör bara min egen puls tyvärr :p

• bebismys2011

Vet någon föresten om det är skadligt för fostret med angelsound?? 

• bebismys2011

Jag provade lyssna igen, men hittade inte skrutts hjärtljud. Däremot lät det som något rörde sig i vatten :) Ska nog vänta någon vecka eller efter jag vart hos BM :) 

• bebismys2011

Skulle vara skönt med GP, men fy vad lite peng det blir i plånboken jmf om man istället jobbar. Jobbar som SSK vilket innebär en hel del tunga lyft å stress. Har tänkt jobba så länge som möjligt :)

• bebismys2011

Stellan: jag köpte en igår, verkar vara svårt att hitta hjärtljuden, jag hörde bara min egen puls. :p

• bebismys2011

Urs, sitter på jobbet, andra natten av tre. Döds trött och illamående! Detta funkar vara bara inte. Huvva

Svar på tråden Januaribebis 2012