Inlägg från: bebismys2011 |Visa alla inlägg
  • bebismys2011

Januaribebis 2012

Är det bara jag som inte känner lilla skrutt? Misstänker att kittlande bubbel är skrutt men vågar inte påstå att det är det förns jag är säker! Längtar så till RUL 19 augusti :) vi ska om det är möjligt ta reda på könet, får också för mig att det är en liten pojke, även drömt det.

• bebismys2011

Jag känner något bubblande kittel kring naveln till vänster. Men typ ingen annan stans, kan det vara min skrutt?

• bebismys2011

Som jag har förstått det ska man kissa före VUL och inte före buk UL :)

• bebismys2011

Orolig, är det någon annan som äter mindre sedan graviditeten? Jag blir mätt tok fort :( skadligt?

• bebismys2011

Samma här, äter mycket mindre portioner. Hoppas skrutten får det den behöver.

• bebismys2011

Skönt att höra att man inte är ensam, erfar samma som astrogirl beskriver, det mesta smakar inte bra längre, kan äta några tuggor sen börjar jag må illa och det går inte att äta mer. :( hoppas innerligt att lilla bebisen får det den behöver!

• bebismys2011

Jag börjar jobba idag efter semestern, så jag längtat! Jobbar som sjuksköterska inom akut hjärtsjukvård. Älskar jobbet och kollegorna. Tycker tiden under semestern gått såååå långsamt, låntar därför tillbaka så tiden kan gå i rasande fart! :) har tänkt jobba så länge som möjligt, vore ju skönt om man får gå dagen före jul så jag slipper jobba jul å nyår :p imorgon är det RUL och håller tummar och tår att allt ser bra ut med våran skatt :)

• bebismys2011

Juste, vet inte om det är skatten jag känner, igår kände jag en sprattlande fisk typ som kittlades lite här och där nedanför naveln, inget som känns med handen utanför, tror ni det är skatt?

Svar på tråden Januaribebis 2012