Januaribebis 2012
Är det bara jag som inte känner speciellt tydliga buffar, framför allt känner jag inte dem dagligen, v. 21+0 idag. Moderkaka i bakvägg.
Är det bara jag som inte känner speciellt tydliga buffar, framför allt känner jag inte dem dagligen, v. 21+0 idag. Moderkaka i bakvägg.
Någon som har ont i bägge sidor nedanför naveln ovanför ljumskarna, framförallt när man går.
Jag slutade snusa när jag plussade, sedan 2-3 veckor tillbaka är jag sjukt snussugen, skulle kunna äta upp en hel dosa general ;) konstigt!
Ska på spec mödravården om en liten stund, sammandragningar eller ligamenten? håller tummar å tår för ligamenten, vill inte bli sjukskriven.
Platthuvud????
Skit dum fråga kanske, men kan moderkakan flytta sig under tidens gång? Vid RUL var moderkakan i bakvägg å igår sa dom att den var i fram ägg förskjuten till vänster förmodligen därför jag inte känner när prinsessan sparkar till vänster. Eller sa hon bara fel på RUL :p
Två: du borde kanske ringa sjukvårdsrådgivningen om det är så besvärligt. Tänkte så de inte är något som händer i huvudet. Man har ju ökad benägenhet för proppar som gravid.
Zantori: man får ett nytt papper som arbetsgivare ska fylla i, enl lön räknar dom nogrannare ut inkomsten. Sen fyller man själv i när man går hem. Jag har ett väldigt tungt jobb, beviljad 60 dagars GP men har tänkt jobba så länge som möjligt! Därför får man nya blanketten för att alla inte utnyttjar beviljade dagar fullt ut!!
Till mig sa dom att dom räknar nogrannare på nästa blankett, kanske för oss som har div OB tillägg osv. Fruktansvärt less på alla dessa blanketter! Jag är för rastlös, å tiden går ju sååå sakta om man inte har något att göra, har inga barn sedan tidigare och tycker därför jag kan jobba så länge kroppen godkänner :)
Man blir inte klok på dessa blanketter :) jobbar som IVA SSK. Stressigt å mycke tunga lyft men tycker det går bra än så länge, får sluta och gå på GP 16 nov men lagt schema till 2 december, därefter får jag schema vecka för vecka så länge jag vill och orkar.