Januaribebis 2012
Ja urs, och ännu jobbigare då man ska vända dygnet fort som bara den, vakar t ex av imorgon kl 07 å jobbar lördag morgon igen :( stackars min skatt i magen. V13 tycker tiden går långsamt. RUL 22 Augusti
Ja urs, och ännu jobbigare då man ska vända dygnet fort som bara den, vakar t ex av imorgon kl 07 å jobbar lördag morgon igen :( stackars min skatt i magen. V13 tycker tiden går långsamt. RUL 22 Augusti
Chreb: på vilket sätt har du ont?
Jag hade väldigt mycket, huggande å stickande smärta på sidorna också, strålade ner mot ljumskarna. Kom lite när som helst, typ när jag ställde mig hastigt, nös och typ hipp som happ. Fick också göra VUL, allt såg bra ut. Enl läkaren kom smärtan från ligamenten.
Urs, snart börjar jag min sista av 3 nätter. Ligger på soffan
Foster / bebisar kan räddas från v 23.
Jag och min sambo vill gärna veta kön :) vi är sjukt nyfikna :)
Någon fler som fortfarande mår tok illa? Mår så illa så jag kan knappt äta. Jätte orolig att lilla skatt inte ska gå tillräckligt för att växa :(
Min mage har blivit "jätte" stor, hård och går inte att dra in, är i v.13+5 idag. Är det möjligt att det är bebismage??
Hej! Var ett tag sedan jag var inne, har skrivs det för fullt :)
Känns som jag har gått upp minst 10 kg, men enl. vågen är det mellan 0,5 - 1 kg bara ?? Upplever mig dock mycket större! Börjat kunna äta mer, då illamåendet är lite mer i schack, dock mår jag fortfarande illa alla vakna timmar på dygnet, och är fortfarande toook trött.
Ang. Panodil så står det i fass för föreskrivare:
Graviditet (Läs mer om graviditet)
Kategori A.
Inga kända risker vid användning under graviditet.
Är det fler som har daglig huvudvärk? Hör det till eller? Brukar normalt sett aldrig ha huvudvärk.