• mia1986

Januaribebis 2012

Hej hej! Får man vara med här? Fick positivt besked 9/5 4 dagar innan bim. Har sedan dess testat 3 ggr och det blir bara starkare så nu vågar jg tro på att det är sant beräknad födelse 17 januari

• mia1986

Jag plussade i måndags och harsedan dess testat 3 ggr och det har blivit mycket starkare, senaste gången var igår och då var det jättestarkt, så nu vvågar jag tro på det började misstänka att jag var gravid under sön ocj mån pga ömma bröst. Testade på nån kväll och fick positivt besked. Sedan dess har jag börjat må väldigt illa, känna mig yr och lätt för att börja gråta. Hormoner är verkligen överlycklig. Jag och min man har flrsökt sedan i augusti. Vår skruttis är efterlängtad

• mia1986

LillaEko: Va härligt! :) Grattis! Själv ska jag iväg på tidigt vul 27 maj *längtar*

Cia80: Jag känner mig också svullen. Jag fick knappt ihop mina jobbarbyxor idag och de var inte skönt. Måste be att de beställer hem gravid jobbarbyxor snart..

• mia1986

Jag vill absolut att min man skall vara med på mitt VUL utifall man får ett besked om tex ma eller så.. vill inte vara ensam då..

• mia1986

Jag har köpt boken MAMMAPRAKTIKA  :) Står en väldigt massa bra läsning i den och det står väldigt bra om vad som händer varje vecka och hur mycket bebis växer mm. Du kan även skriva i den själv och i de flesta veckorna finns det ett speciellt stycke för pappan att läsa :)

• mia1986

Ska på ul på fredag ska bli så himla roligt att se vår skruttis kommer att vara i 6+2 då

• mia1986

Har precis varit på vul. Vi såg hjärtat slå så himla glad! Doktorn sa att allt såg bra ut

Svar på tråden Januaribebis 2012