Januaribebis 2012
Västeråsmamman: stort grattis!
Västeråsmamman: stort grattis!
Tint0: Jag har varit vaken sedan kl 4 så jag vet hur det känns. Sedan jag vaknat har jag haft 2 toalett besök, några sammandragningar ca 20 min emellan och allmänt ont i rygg, höfter och mage. Och en bebis som verkar möblera om i magen. Önskar mig mer sömn, kommer att vara som en zoombie på jobbet idag
Ser att jag inte är ensam som inte kan sova. Åh va gott det skulla vara att ha nåt att äta på. Men kliva upp och fixa det nu tänker jag inte göra för då väcker jag svärmor som sover i tvrummet. Vi har öppen planlösning för kök och tvrum. Ska kliva upp kl 6 så jag hoppas få llite till sömn.
Lilla eko: jag bor i stockholm och här vill fl att man ringer och kommer in när man har 3 värkar på 10 min. Annars o man har väldigt ont eller blödning. Alla har ju inte jätteont fast värkarna kommer tätt. Hur ofta kommer dina? Gör de ont?
Stort grattis lilla eko!
Grattis yrla!
god jul!
Frökenolson: spännande
snart är din bebis ute. Hoppas allt går bra
Är visst inte ensam som har svårt att sova. Jag har totalt sovit i ca 3-4 timmar, varit vaken sen kl 2. Mycket känningar och toalettbesök. Hur länge gar ni varit vakna?
Frökenolson: jobbar han långt hemifrån eller från fl skulle inte jag låta honom åka till jobbet när vattnet gått. Min man jobbar som säljare och åker runt till butiker som ligger max 40 min med bil från hemmet och fl men jag skulle nog ändå inte låta honom åka till jobbet om mitt vatten gått. Dock vet jag att han snabbt kan komma hem under dagen om nåt skulle hända.
Nu har jag varit och köpt hallonbladste som jag tänkte börja dricka på söndag. Någon som har erfarenhet av det?