Januaribebis 2012
Partouze: ja, man kanske ska testa det redan på lördag kväll
Partouze: ja, man kanske ska testa det redan på lördag kväll
Grattis Frökenolson
Partouze: jag hade tänkt börja idag men har druckit en kopp varje dag sen i onsdags. Inte jättegott, men helt ok med lite mjölk i
Lilla pricken: grattis!
Grattis chasmin!
jösses, det gick fort!
Grattis chasmin!
jösses, det gick fort!
C R: Lycka till! Hoppas det blir bebis inatt! :)
Carolaj83: jag sover mycket på dagarna och eftermiddagarna.
Grattis ames!
Missable: jag står på din sida. Man blir verkligen less på alla åsikter som folk komner med. Bebisen får mer än gärna komma nu, den är ju stor nu. Hoppas tul går bra och att du kan få bli igångsatt snart. Det vore nog skönt att inte behöva föda ut en bebis som väger 5 kg
din bebis ligger väl redan på typ 4 kg va?
Missable: jag står på din sida. Man blir verkligen less på alla åsikter som folk komner med. Bebisen får mer än gärna komma nu, den är ju stor nu. Hoppas tul går bra och att du kan få bli igångsatt snart. Det vore nog skönt att inte behöva föda ut en bebis som väger 5 kg
din bebis ligger väl redan på typ 4 kg va?
Grattis caradan! Vilken häftig förlossning!
Grattis alla!
vill också föda barn nu!
Grattis leia! Det gick snabbt!
Missabel: en liten fråga till dig. Hur många procent över det genomsnittliga låg er bebis på vid sista kontrollen? Vad beräknas den ligga på om du skulle gå full tid? Vad gjorde du för att bli beviljad igångsättning. Jag fick veta igår att bebis är både väldigt lång och ca 15% större viktmässigt. Trots att bebis är fixerad har jag som en hylla under brösten, det är bebis rumpa, så den är lång. Känner väldigt sällan sparkar vilket jag nu fått veta varför, pga platsbrist det är därför knäna putar ut i sidan på mig. Jag mår illa och har andra besvär av att bebisen är så stor, men läkaren jag träffade igår ville inte sätta igång mig, hon sa att jag fick prata med min bm till veckan om jag fortsätter må dåligt. Bf 19/1.
Tack Missabel! Då vet jag vad jag har att vänta mig. Ska verkligen prata med min bm om igångsättning och hoppas hon kan hjälpa mig att få igenom det. Trodde inte att en så stor bebis kunde få plats i min mage eftersom den inte blivit så stor. Men nu förstår jag varför jag mått så illa och osv. Min magsäck och tarmar har ju ingen plats. Åh va härligt, snart har du er bebis i famnen. Va skönt att du blivit lovad att din make får vara kvar på sjukhuset med er.
Paet: jag har lagt en plastad frotte och ett tjockt badlakan under mig utifall.
Vaknade med värkar kl 01.50. Vattnet gick 04.50. Kämpar på här hemma med smärtan. Ska in till spec mvc om 1 timme på koll.