• mia1986

Går in i v 14 idag känns underbart! Sedan ca 1 v tillbaka har illamåendet lättat, nu är jag bara illamående ibland, inte varje dag . Tröttheten har lättat under de senaste dagarna

• mia1986

Raras jag rekommenderar folksams gravidförsäkring med utökat skydd. Den kostar 1050 kr. Jag har tecknat den. Gå in på folksams hemsida och läs om den.

• mia1986

Raras glömde att skriva att man sen ska ta folksams barnförsäkring när barnet är 6 månader för då gäller inte gravidförsäkring längre. Mrn om du har båda försäkringarna gravid med utökat skydd och sedan barn ger det en extra bra försäkring.

• mia1986

Minneli: Järvzoo i järvsö är jättemysigt har varit där några gånger då jag kommer från hälsingland

• mia1986

Nu har vi varit på ul det är en väldigt pigg krabat som bor i min mage allt de såg idag såg bra ut. Dock hade vi blivit kallad lite för tidigt till ul då de vill att man skall ha gått 18 hela veckor, alltså vara i v 19 för att de ska kunna mäta allt ordentligt. Så vi ska dit igen om 2 veckor ich få titta på vår älskling skönt att allt såg bra ut iaf

Svar på tråden Januaribebis 2012