• Marsätt

Januaribebis 2012

Jag är så glad över att jag har mindre krämpor nu än förra gången... De trodde det var en tjej och det kanske stämmer då eftersom med Olivia hade jag ingen foglossning. Med Hugo vart jag sjukskriven på 50% och nu denna gång har jag knappt ont... Så denna påminner verkligen om Olivias...

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • Marsätt

Här blir det en skötbädd på tvättmaskinen i badrummet...har funkat på de andra två så det ska nog funka denna gången också.

• Marsätt

Här har det snöat idag. Nu närmar sig vintern

• Marsätt

Västeråsmamman: hoppas du lyckas att gå så länge denna gång då;)

• Marsätt

Första är född 39+4
    andra är född 38+4

• Marsätt

Oj vad ni handlar... Jag har inte handlat så mycket ännu. Bilbarnstol och vagn samt liiiite kläder. Nappar tänker jag inte ens köpa förrän jag vet att den lilla behöver en. Mina andra två har inte varit några nappsugare. Dottern i 5 månader bara och sonen inte alls.

• Marsätt

Jag är sååååå sugen på ett stort glas rtt just nu... känns länge kvar innan man kan få en sipp till middagen. Är det bara jag som saknar detta??

• Marsätt

rött ska det givetvis stå

• Marsätt

Jag har varit till bm idag. Allt så bara bra ut. När hon skulle ta magmåttet så låg hon jättekonstigt. Det skillde flera cm på vänster och höger sida. Hon sa att måttet idag kan vi nog inte utgå i från...det hamnade längst upp på översta kurvan...bm sa även att det kan inte stämma utan det kommer att dala för det kändes inte som en stor bebis. Men bebis låg med rumpan neråt och den har ju några veckor på sig att vända sig ännu som tur är...

• Marsätt

Ska bli skönt med lov denna vecka. Har sedan 7 veckor till att jobba så nu har nedräkningen börjat:)

Svar på tråden Januaribebis 2012