Januaribebis 2012
Jag bor 4 mil utanför Östersund och är snöar det nu och i går kom det ca 1dm.. så nu är det i alla fall vitt fast det inte är så mycket
Jag bor 4 mil utanför Östersund och är snöar det nu och i går kom det ca 1dm.. så nu är det i alla fall vitt fast det inte är så mycket
Grattis till alla nya bebisar...
Hoppas ni som har värkar att de vill stanna upp ett tag till.
Själv har jag fått sådan foglossning men jobbar 2,5 vecka till sen blir det ledigt fram till förlossningen..
Jag har två förlossningar utan någon bedövning alls så jag tänker inte ta något denna gången heller. Nu hoppas jag bara på att hinna in till förlossningen
Har varit till bm idag...och hon tyckte det var fantastiskt att jag mådde så bra och att alla värden var sååå bra. Har inte gått upp i vikt på 2 veckor så jag står kvar på mina + 7 kg. Bt var 110/65... så det känns superbra. Lillasyster har inte fixerat sig riktigt än men det var ruckbart så hon ligger startklar. Sf-måttet var på 32 i v. 35+1
Nu har jag jobbat min sista dag...underbart. Nu har jag först ett långt härligt jullov..sen tar jag ut fp för sonen från den 9/1 om in bebis har kommit då... Nu ska jag njuta sista tiden!!
Ett stort grattis LillaEko!! Skönt att allt har gått bra.
Grattis Yrla!!
Vad många som har känningar.. jag är glad att jag inte känner så mycket.. sitter just nu hos min mamma och pappa och ska tvätta lite kläder och ta en dusch. Vi har nu varit utan ström i 1,5 dygn och inga telefoner fungerar.. så en förlossningen på detta känns inte så kul så det får gärna vänta...
Grattis till alla nya bebisar!!
För mig har det bara sagt pang och vattnet har gått