Januaribebis 2012
Spännande med flera bebisar på gång.
Emma växer så det knakar. 52,5 cm igår och 3290g.
Ser fram emot att fira jul och hoppas för egen del att slippa fler obehagliga överraskningar.
Spännande med flera bebisar på gång.
Emma växer så det knakar. 52,5 cm igår och 3290g.
Ser fram emot att fira jul och hoppas för egen del att slippa fler obehagliga överraskningar.
Stort grattis lilla eko till stella!
Grattis till Adrian Yrla.
Åh lider med er stackare som fått hf. Inte kul alls. Fick det förra gången med sonen men då fick jag den allvarliga formen som gick jättefort.
Morrar lite extra för era blivande pappor som lämnat er över julen. Zxcxxcx.. Så dålig stil!
Grattis Tärning6 till Balder. Vilken stor kille ni fick. Hoppas att allt är bra med honom. Har de inte samvård på ert sjukhus?
Jag hade ett pucko till läkare som först ville separera mig och Emma men jag tvärvägrade och då fick de lösa situationen.
Frökenolsson vad spännande. Snart har du bebben hos dig.
Stackars dig Noras. Hoppas att du snart är frisk igen.
Ja usch för magsjuka..åkte på vinterkräkisen då jag var gravid med tvillingarna..fy vad hemskt det var.
Nu har vi peppar peppar haft det lugnt på den fronten ett tag. För oss kom vändningen när vi slutade köpa lösgodis under höst/vintersäsongen.
Lösgodis och djupfrysta hallon är två av de värsta smitthärdarna har jag hört.
Grattis frökenolsson till sonen.
Beklagar sorgen wicky81.
Stort grattis Jessica
Riparbella det kommer gå jättebra med ditt snitt. Jag är snittad 4 ggr.
Se bara till att komma upp på benen så fort du orkar så går läkningen snabbare.
Systeranna, jag var på tul 2 dagar innan Emma föddes. Då beräknade de att hon skulle väga 2300g. När hon föddes vägde hon 2810g.
Är säker på att det går bra för er. Det viktigaste är att bebben mår bra och inte vikten.
Stor kram
Oj här ploppar de ut färskingar på löpande band. Jättekul! Stort grattis till alla!