Januaribebis 2012
är oxå mer hårig, håret under armarna växer galet fort o mörkt fult hår på magen
är oxå mer hårig, håret under armarna växer galet fort o mörkt fult hår på magen
jag börjar längta sjukt mycket efter julen, men har märkt att jag fort får ont av att gå runt i butiker, så jag har tjuvstartat min shopping av födelsedagspresenter o julklappar på nätet
ni som har barn innan, pratar ni mycket om det hemma?
min 5 åring är inte alls intreserad(pojke)
min 3 åring pratar jämt om det, vad vi/hon ska göra med bebisen, när den kommer o.s.v...hon berättar på förskolan att efter julafton kommer hennes bebis
om det här med åkpåsar, hur bäddar man bäst i en mjuklift, haft liggdelar med dom äldre barnen o då haft en åkpåse och overaller på dom, men i mjukliften får inte åkpåsen plats......hur har ni andra tänkt som har vagnar med mjukliftar?
fan vad galet dåligt jag sover om nätterna, blir tokig, tur att det är helg imorgon så jag kan ta sovmorgon 1 dag
just d på tisdag har jag meandi party här hemma har fått in 2 godingar till bebisar som jag SKA köpa en underbar filt + ett par sparkbyxor ![]()
många som böärjar boa ordentligt nu*härligt*
har också använt skötbordet länge på mina barn....dottern var strax efter 2 år och sonen runt 3 år....är det bara kissblöjor slänger man ju av lite varsom men bajsblöjor har jag alltid velat byta på skötbordet.
vi har också sniglar från ikea, svart målat
min man var o köpte babyskydd igår
saknas bara vaggan
fått nytt datum för ul idag blir den 23 e november
åhhh vill oxå åka till ullared, men känner att jag inte orkar just nu, har ägnat dagen åt att klyva ved inte det smartaste med dessa foglossningar, men snart är det vinter o veden behövs så vad göra, nu är all vet iallafall klar ![]()
här gör dom oxå hembesök vid första barnet så tokstädade vi hela huset o även barnsäkrade en del HAHA....vi trodde att dom skulle typ godkänna hemmet men dom gjorde det bara för att väga o mäta o kolla att allt funkade bra, så man slipper stressa iväg med bebisen ![]()