Januaribebis 2012
jag vill vara med er, igår när jag satt i soffan efter att barnen somnat kom det några droppar råmjölk ur brösten, var samma när jag väntade barn nr 2....och imorse testade jag positivt på 2 olika test
jag vill vara med er, igår när jag satt i soffan efter att barnen somnat kom det några droppar råmjölk ur brösten, var samma när jag väntade barn nr 2....och imorse testade jag positivt på 2 olika test
illamående och trötthet, önskar bara att dom 12 första veckoprna kan gå nu....när är det man ska kontakta mvc för inskrivning, har totalt glömt?
måste leta fram mina gamla grav+förlossnings journaler, blev lite nyfiken
ska nog ringa mvc imorgon för inskrivningstid, vill berätta för alla, mannen o bästa vännen är dom som vet, försöka hålla mig till v.12
ringde mvc idag och fick tid för inskrivning 1 juli(nästan vecka 13 då)
känndes sent men kanske är så när man har barn innan
också fått massa flytningar och springer konstant på toa för att verkligen kolla att det inte är blod, får sluta noja
är 28 år, en son på 4,5 år och en dotter på 2,5 år
jag ser att min mage svällt, men tror ingen annan ser eftersom jag har kvar mage efter andra barnet, men dölja till vecka 12...nu när de är varmt o man vill ha linne.....ojoj....måste nog berätta för mamma iallafall vill ju ha hennes stöd även om de inte går vägen
vaknade av illamående idag, bläää