Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Januaribebis 2012

jag vill vara med er, igår när jag satt i soffan efter att barnen somnat kom det några droppar råmjölk ur brösten, var samma när jag väntade barn nr 2....och imorse testade jag positivt på 2 olika test

• Carolaj83

illamående och trötthet, önskar bara att dom 12 första veckoprna kan gå nu....när är det man ska kontakta mvc för inskrivning, har totalt glömt?
    måste leta fram mina gamla grav+förlossnings journaler, blev lite nyfiken

• Carolaj83

ska nog ringa mvc imorgon för inskrivningstid, vill berätta för alla, mannen o bästa vännen är dom som vet, försöka hålla mig till v.12

• Carolaj83

ringde mvc idag och fick tid för inskrivning 1 juli(nästan vecka 13 då)
    känndes sent men kanske är så när man har barn innan

• Carolaj83

också fått massa flytningar och springer konstant på toa för att verkligen kolla att det inte är blod, får sluta noja

är 28 år, en son på 4,5 år och en dotter på 2,5 år

• Carolaj83
    AnnaLovis-HÅLLER TUMMARNA

har världens humörsvängningar, som går över lika fort som dom kommer....i kväll blev jag så trött att jag gick o la mig när mannen kom hem från jobbet, han blev irriterad o sa att jag inte kan bli gravid så tidigt in i min grav....ville bara mörda karln för 1 min!!!!!!!!!
  • Carolaj83

jag ser att min mage svällt, men tror ingen annan ser eftersom jag har kvar mage efter andra barnet, men dölja till vecka 12...nu när de är varmt o man vill ha linne.....ojoj....måste nog berätta för mamma iallafall vill ju ha hennes stöd även om de inte går vägen

Svar på tråden Januaribebis 2012