Januaribebis 2012
tack
någon här som tänkte gå på underbara barn mässan i sthlm i oktober?
tack
någon här som tänkte gå på underbara barn mässan i sthlm i oktober?
har försökt gått på mässan i snart 5 års tid, men aldrig kommit iväg, men i år ska jag se till att jag kommer dit, blir nog på lördagen
skönt med alla lyckade rul ![]()

har känt mig väldigt deppig och inte orkat hängt med, min 2,5 åring är en extrem frustrerande period just nu hon kaxar o tjafsar om ALLT, hon har vart blöjfri sen i våras, hon kanske har kissat på sig 1 gång/månaden....men nu stänger hon in sig i både sitt och sonens rum där hon både kissar o bajsar på golv, sängar, från förskolan är de varje dag 2-3 påsar med kisskläder....
hoppas bara det är ett "normalt" backslag....sen jobbar jag extremt mycket just nu 6 dagar/veckan.....börjar känna av foglossningar ordentligt....
men ikväll kände jag ÄNTLIGEN bebisen efter att inte känt något på 5 dagar....så nu känner jag mig lite mer peppad igen
gud amningen är ju verkligen ett kapitel för sig!!!!!
allt detta tjat med första barnet, på förlossninge, på avd o alla som gav olika amnings tekniker, när sonen var 4 dagar hamnade vi på astrid lindgrens barnsjukhus, för att han fick gulsot....o där sa dom så länge barnet år i sig mat så bryr vi oss inte om hur!!!!!.....jag började gråta när hon sa att jag inte behövde amma att de faktiskt var ok att ge flaska.....sen amade jag honom delvis i 3 mån varvat med flaska......
dottern amade jag i 1,5 år.....när hon sj sa mat o drog upp min tröja så tyckte jag sj att vi hade hållt på för länge....
får väl se hur de går denna gång
var på inskrivning i vecka 12 o mitt nästa besök blir v 25
ska nog sätta mig ner o fylla i ansökan om grav penning