Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Januaribebis 2012

blä, sjukt trött idag känns som jag har 1000 saker som borde göras men orkar bara inte, fler som känner sig orkeslösa?

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Carolaj83

på torsdag börjar min semester, har 1 vecka, jag o maken ska åka iväg på en hotell weekend bara vi 2 och barnen ska vara med mormor första natten o hos farmor o farfar andra natten....ska även träffa barnmorskan på torsdag igen*längtar*.....har jag sagt att de visade sig att vi bor i samma by, hihi lite lustigt visade sig oxå att våra män är arbets kollegor världen är liten speciellt i små städer

• Carolaj83
    miak86-aldrig hört talas om, vad innebär det och hur kan de påverka din graviditet?*kramar*
  • Carolaj83
    paet-jag föredrar också stora väskor

börjar känna mig stressad tt jag inte skickat in mina papper om gp, men väntar på moderskapsintyget som jag hoppas jag får av bm imorgon   
  • Carolaj83
    Tint0-hos oss bor i norrtälje får man bara gå föräldragrupp med första barnet och det är först efter att barnet är fött, då delades man in med andra som hade fått barn med några veckors/dagars mellanrum o det var riktigt roligt......sen fick vi på på förlossnings föreläsning innan barnet kom vid 1 tillfälle o det tyckte jag var super intresant att få koll på hur ett förlossnings förlopp går till.....men vill du inte gå så strunta i det
  • Carolaj83
    LillaEko-min bebis får både vaggvisor o sagoläsning på kvällarna när jag nattar barnen

kan faktiskt sakna bebis tiden med första barnet, med andra barnet vart det ju mer rutiner...och ännu mer rutiner denna gång, men det blir bra, minsta längtar som bara den o berättar stolt för alla att hon ska bli storasyster efter julafton   
  • Carolaj83
    Romashka-det är nog olika, jag har fått tagit reda på all info sj....har inte heller fått mitt moderskapsintyg än hoppas att jag får de på onsdag o då ska ja skicka in alla papper om grav peng

idag går jag in i vecka 25 24+0, jag o min man firar bröllopsdag idag o de har jag firat med att opereera bort min visdomstand som tandläkaren hade av utan att lyckas få bort hela....smärtan just nu är ENORM....hoppas de går över fort....ska träffa både bm o göra ultraljud på onsdag vill ju kunna prata då   
  • Carolaj83
    mabuse-nej men fy vad jobbigt, hoppas ni kommer på en lösning....annars kanske kolla upp om man kan göra någon deal med ett hotell i närheten vet en bkant som gjorde det och fick ett riktigt bra pris för 2 månader
  • Carolaj83

dom flesta i min närhet säger tjena tjockis såfort jag kommer, brukar le o säga -desamma.....haha alltid lika kul o se deras min då....men såhär har folk hållt på under alla mina 3 graviditeter så jag tar inte illa upp

Svar på tråden Januaribebis 2012