Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Januaribebis 2012

Lurven86-välkomen, känner mig också väldigt deppig till o från, vad är sjögrens syndrom?

Lilla Pricken-mina barn har inte heller använt spjälsäng, men precis som din son kommer mina barn upp till oss under halva natten, inte varje natt men ofta, så nu känns de inte lika säkert att ha bebisen där, ska låna makens gamla vagga av svärföräldrarna, o hoppas på att den kommer funka
  • Carolaj83
    LillaEko-

emmaljunga edge köpte vi ny o hade ca 2 år, brun/svart

syskonvagnen köpte vi begagnad, den var ca 5 år gamal beige/blå vi hade den ca 1,5 år

scootern köpte vi också begagnad den var ca 2 år, den är grå/röd o den har vi fortf kvar     
  • Carolaj83
    lillbumbin-uch vad jobbigt

cabrera-grattis

har lite funderingar, var ju på rul för en vecka sedan och ska dit igen på onsdag, pga att dom ville kolla moderkakan eftersom den låg förlångt ner+ titta noggranare på hjärtat eftersom de var lite väl tidigt.....så igår fick jag en lapp därifrån med tid 28 sept, ringde o kollade om jag verkligen skulle gå på dessa 2 tider....jo de skulle ja då dom ville kolla mer på blodflödet????????

dom har sagt att jag ska vara lugn o att allt är normalt, men jag har då inte gjort 3 ul med mina andra 2, så det känns ju som de är något som inte stämmer, eller???????    

• Carolaj83
    miak86-grattis

ames-Jag hade meandi party igår blev 2 plagg till varje barn, även till bebisen

bebisen fick bodyn med ugglor+dom svarta byxorna med ugglan

• Carolaj83
    ames-köpte owl kläderna igår strl 50-56, men känns som bebis kommer drunkna min dotter har strl 98-104 o hon kunde ha visningsbyxorna som var i strl 74/80!!!!
  • Carolaj83
    MaHo89-skönt att du fick veta de så det kom ur huvudet o skönt att de inte var någon fara utan bara en lite känslig gravid kvinna som vi alla vissa dagar, hihi

jag började storgråta vid frukosten idag, vet inte riktigt varför, antar att jag bara var trött, min minsting(2,5 år) som är lill mamma här hemma hoppade ner från sin stol och gick bort gav mig en stor kram o sa - det är ingen fara mamma, jag tycker om dig!

åhhh dom e ju så underbara   
Svar på tråden Januaribebis 2012