Inlägg från: Carolaj83
|
-
-
i mitt sista desperata försök har jag bett maken köpa hem ricinolja
-
inte farligt men det rekomenderas inte pga att man kan bli uttorkad
http://se.babycenter.com/test/natural-bring-on-labour/castor-oil/
-
ccecy-grattis -
elinson-grattis
' sandy87-grattis
Alltochinget-tycker också det där är jobbigt, min bebis kan vara lugn hur länge som helst senaste dagarna man blir ju nästan hysterisk men gå på din magkänsla....blir du orolig så ring in
bf+10 idag....vem kunde tro de med nr 3, jaja nu är det max 5 dagar kvar för min del....maken är hemma idag då jag tyckte att jag hade som mensvärk när jag vaknade....men nu är allt borta....
-
ikväll var jag på meandi party, blev några köp till bebisen

-
-
Noras-är också väldigt nervös för de just nu att bebisen ska vara stooor...är även nervös för att de ska gå för fort....nä försöker o förtränga alla jobbiga tankar just nu, ut kommer den ju komma hur som helst o senast på tisdag för min del -
var hos bm idag, när hon kände efter bebisens huvud var hon tvungen att kolla med ultraljud o blev chockad att den låg så himla långt ner...nytt besök på måndag o sedan igångsättning tisdag
-
äntligen ploppar de ut bebisar igen
stort grattis till er båda
-
bf+12 idag...har planerat in en städdag för hela familjen när dom vaknar

-
Noras- blev igångsatt med första barnet pga havandeskapsförgiftning, dagen innan fick jag papper att läsa igenom o allt som stod där var tyvärr mest negativt. men på mig gjorde dom hål så vattnet gick och värkstimulerande dropp detta hände runt 11.30 han föddes strax innan 21...tyckte smärtan var samma som vid min andra förlossning....
jag känner mig positiv inför min igångsättning på tisdag, är iallafall en trygghet för mig att vara på sjukhus från start o slippa vara orolig för att inte hinna in, hinner även åka o lämna barnen på förskolan innan
-
Romashka-grattis -
elinson-aldrig hört talas om en bm som sagt att man ska stanna inomhus med bebisar om det är -10.....-30 däremot....båda mina tidigare barn är födda i december och jag var ute och gick med dom direkt. klä dom med sunt förnuft dom mår ju inte bra om dom blir för varma heller -
i söndags 29.e kom äntligen vår son på bf+13 4430 g och 54 cm