Inlägg från: Västeråsmamman |Visa alla inlägg
  • Västeråsmamman

Januaribebis 2012

Neej jag blöder.....får väl ringa kk imorgon men förmodligen är det kört.

• Västeråsmamman

Jag blöder en hel del men har inte ont.
    Blödde massos första grav plus när jag väntade tvillingarna. Hade jag bott i sthlm hade jag åkt till gynakuten men nu får man vänta och hoppas att det slutar strax.

• Västeråsmamman

Jag är i v 6+6 imorgon. Var ju på koll i måndags och då såg allt bra ut. Men jag ska ringa imorgon. Ska försöka sova om jag kan

• Västeråsmamman

Hej då alla och lycka till.
    Jag har inga symptom alls kvar och tempen har sjunkigt. Har haft ont en del i natt.
    Känns inte som att det är värt att åka in och kolla.
    Nu ska jag ta hand om de barn jag har. Twinsen fyller 7 idag.
    Stor kram

• Västeråsmamman

Konfunderad.. Jag fick ju en kraftig blödning för mer än 3 v sen. Tanten jag pratade med på kvinnokliniken sa att det var ett missfall och att kroppen skulle ta hand om det själv. Men jag har fortfarande en del symptom kvar och idag när jag tog ett clearblu digital test står det fortfarande gravid 3+,
    om det var ett missfall borde inte hormonerna sjunkigt då? Eller är det trots allt en krabat fortfarande därinne?? Ganska förvirrande....

• Västeråsmamman

Ringde till kvinnokliniken i morse för att försöka få en undersökning. Men det fick jag inte. Däremot var hon 100% övertygad om att jag fortfarande är gravid, att det inte var ett mf. Jag känner mig ganska förvirrad. Ringde bm och fick en tid på tisdag nästa vecka. Hade jag bott kvar i sthlm hade jag åkt till gynakuten men här har de bara bokade tideroch jättesvårt att få något. På kk sa de vänta 2 v och ta ett nytt test. Men det känns jättelänge att vänta.

• Västeråsmamman

Jag borde ju veta efter så många barn men just nu är det noll koll. När kan bm höra hjärtat med sin doppler?
    Någon som vet när man kan höra själv hemma med en angelsound??
    Om jag nu fortfarande är gravid så är det 10+0 idag. Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro.

• Västeråsmamman

Efter v 12 brukar tröttheten gå över

• Västeråsmamman

Om man har gått 12 fulla veckor brukar största risken för mf vara över.

• Västeråsmamman

Det här är vårt 5:e, dessvärre är mannen inte alls glad just nu. Är det fler som har det så?
    Jag var hos läkaren idag pga mina smärtor har fått diskbråck. I alla fall så testade han och konstaterade att jag fortfarande är gravid. Hoppas nu att det stämmer.

Ska till bm den 14:e

Svar på tråden Januaribebis 2012