Januaribebis 2012
www.tradera.com/Barnvagn-Duovagn-Kombivagn-Ba...
Här får vi inga bälten gratis. Tyvärr, och det som säljs är bara detta. Ett sånt där brett i ryggen hade ju inte varit fel. Men jag tycker att detta funkade bra fram till på slutet av grav, då är allt så löst och stort så det går väl knappast att hålla ihop det ändå. Bra att man kan få det gratis på så många ställen. Synd bara att det inte kunde vara likt i alla landsting.
då har man kommit så långt som till vecka 14+2 och liten gör sig påmind där inne på kvällarna
Vågen står nu på -7 kilo! gör inte så mkt då jag har att ta ut av.
Legat sjuk sen i torsdags knappt tatt mig ur sängen 40 graders feber halsfluss och dubbelsidig öroninflammation.
Men med lite piller från doktorn så mår man nu lite bättre, och tur är väl det då den lilla fyller 1 år på söndag och vi ska ha kalas
Längtar så tills den 15 Aug då det är dax för Rul. Vilket blir första "mötet" med den lill*!!
Hoppas ni alla haft en bra dag och får det bra resten av tiden
Fråga är ju bara vad han ska få, hehe han har ju så mycket redan, men nåt kommer vi nog på. Var liite inne på Brio tågbana men vet inte om han är för liten för det..härligt att höra om alla ni som sett era små på vul och ul och nu längtar jag ännu mer till rul och få se våran lill* ![]()
*mys!* PS.