• bumbi 84

Januaribebis 2012

pernillis skrev 2011-07-13 17:07:33 följande:
    Kan så lite om barnvagnar, vad tror ni om den här? 
    www.tradera.com/Barnvagn-Duovagn-Kombivagn-Ba...
    Inget jag hade valt då jag inte tyckte den såg stabil ut. men sen beror det ju på vart man tänkt använda vagnen. jag bor på landet och vill ha en rejäl vagn.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • bumbi 84
    jessielarsson skrev 2011-07-13 19:27:56 följande:

Här får vi inga bälten gratis. Tyvärr, och det som säljs är bara detta. Ett sånt där brett i ryggen hade ju inte varit fel. Men jag tycker att detta funkade bra fram till på slutet av grav, då är allt så löst och stort så det går väl knappast att hålla ihop det ändå. Bra att man kan få det gratis på så många ställen. Synd bara att det inte kunde vara likt i alla landsting.

ja det är jätte tråkigt att det ska vara sån skillnad. Detta jag har är mkt dyrare om man ska köpa det själv så det kanske är därför dom flesta har dom andra. Dom hade precis börjat ge dom gratis när jag gick med förra innan dess fick man köpa dom för 600.
  • bumbi 84

då har man kommit så långt som till vecka 14+2 och liten gör sig påmind där inne på kvällarna

Vågen står nu på -7 kilo! gör inte så mkt då jag har att ta ut av.

Legat sjuk sen i torsdags knappt tatt mig ur sängen 40 graders feber halsfluss och dubbelsidig öroninflammation.

Men med lite piller från doktorn så mår man nu lite bättre, och tur är väl det då den lilla fyller 1 år på söndag och vi ska ha kalas

Längtar så tills den 15 Aug då det är dax för Rul. Vilket blir första "mötet" med den lill*!!

Hoppas ni alla haft en bra dag och får det bra resten av tiden           

• bumbi 84
    Jamirl skrev 2011-07-21 00:17:40 följande:
    bumbi 84: Krya på dig super mycket!!!!!!
    Ska på rul 11/8, nära, spännande!
    Tack!

ja bara en helg i mellan man räknar ju ner dagar nu
    MaHo89 skrev 2011-07-21 06:06:55 följande:
    Låg och skulle sova igår, först på sidan pga ont i höfter, sen innan jag skulle somna vände jag mig på mage.. Känner då tre lätta lätta "buffar".. Jag har då aldrig känt något sånt förr.. Kan det vara bebisen? Blev alldeles till mig och kunde inte somna på en stund :P
    Tror absolut det var liten du kände
    shadowstorm skrev 2011-07-21 07:37:55 följande:

Idag är jag i vecka 16 nu tycker jag tiden har stanna av lite....suuck men det är väl för man börjar vänta på RUL som är om 25 dagar Bambi 84 (såg att du också hade 15 aug) :) Så nu börjar nerräkningen :D Blir också vårat första möte med bebisen. :)

Idag blir det gå på jakt efter vad min son ska få i 2 års present för han blir två nu nästa tisdag :) Tääänk vad tiden har rusat iväg min lilla gosse. Hjärta Fråga är ju bara vad han ska få, hehe han har ju så mycket redan, men nåt kommer vi nog på. Var liite inne på Brio tågbana men vet inte om han är för liten för det..
    Kul att vi är fler som ska dit den 15:e. får vi räkna ner ihop

• bumbi 84
    MiAmore skrev 2011-07-21 09:49:31 följande:
    Usch då, krya på dig vännen!
    Jag ska på rul ngr dagar innan dig, den 11 aug. Visst längtar man som en tok?

Tack

Å vad jag längtar önskar det vore dax nu  
  • bumbi 84

härligt att höra om alla ni som sett era små på vul och ul och nu längtar jag ännu mer till rul och få se våran lill*

• bumbi 84
    Västeråsmamman skrev 2011-07-21 17:30:10 följande:
    hej igen, har inte varit ine här på nästan 2 v.
    Vi har varit borta på sem som fick ett tragiskt slut. Min älskade svärfar son skulle fyllt 80 år idag fick flytta till himlen i lördags. En stor sorg att han inte fick reda på underverket i magen innan och att han inte får träffa det överhuvudtaget.

Var på spec mvc idag och fick se en livlig krabat. Magen har bara exploderat senaste veckan så nu går det inte att dölja alls längre.Nu har vi berättat för de flesta.

va roligt för er som varit på kub,nupp och allt vad det nu heter...

den 1 augusti har vi tid för rul.

Beklagar förlusten! vi förlorade svärmor på Lucia. och Man vill ju så gärna kunna ringa och berätta den glada nyheten.
  • bumbi 84
    shadowstorm skrev 2011-07-22 15:48:40 följande:
    Bumbi 84: 24 dagar :)

Det närmar sig
  • bumbi 84
    cabrera skrev 2011-07-24 13:16:28 följande:
    Är det bara jag som är i v 16 och kräks fortfarande :(
    jag är i vecka 15 och spyr än. men jag har spytt hela grav med dom andra 3.
  • bumbi 84
    MiAmore skrev 2011-07-24 21:32:44 följande:
    Imorgon bitti åker vi iväg till Kolmårdens djurpark och kommer inte hem förens på lördag, så jag passar på att önska alla en trevlig vecka!
    PS. Sedan i fredags har lill bäs buffar blivet riktigt starka och tydliga, och idag har den haft kickboxningsmatch flera gånger. Hjärta  *mys!* PS.
Svar på tråden Januaribebis 2012