• bumbi 84

Januaribebis 2012

Grattis till lyckade Rul.

sitter och tittar på livet på BB på 5:an GUD vad jag längtar! Vill föda nu    

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • bumbi 84
    SysterAnna skrev 2011-08-10 21:33:54 följande:
    Samma här!!! Samtidigt som jag knaprar på middagsrester :-P
    haha jag med
  • bumbi 84

Jag har gått ner 7 kg.

Grattis till lyckade RUL!
    4 dagar kvar för min del 

• bumbi 84
    MaHo89 skrev 2011-08-11 21:46:15 följande:
    Oj! Har du mått mycket illa?
    Då är det inte länge kvar :)

Så otroligt underbart. Ligger och myser. Kände spark utanpå magen första gången nu
    ja jag spyr fortfarande

Vad mysigt! 
  • bumbi 84
    doriah skrev 2011-08-11 21:51:44 följande:
    Ååååh, jag har  gått upp 3 kg - inte så konstigt då jag svullar godis hela kvällarna när barnen lagt sigOskyldig men hellre det ändå än att ha det som du, Bumbi din krake!!
    Jag känner också sparkar även utanpå magen (till&med genom extrafluffet som finns kvar efter tjejernaTungan ute)
    ingen fara jag är van har spytt ända tills dom varit ute med dom andra tre med!
  • bumbi 84

Grattis till lyckade rul och alla töser.

Här hoppas jag på en liten pojk denna gången   vore kul efter tre töser. Men det återstår att se i januari.

Den sparkar runt naveln ,på sidorna och långt ner.     

• bumbi 84

Rul i morgon 13:00 så snart är det 24h kvar. lite nervös är jag då det blir första titten på den men ingen tvekan om att den lever. känner den flera ggr varje dag.

Men jag har blivit så trött igen sista veckorna kan sova 12h och fortfarande vara helt färdig... huvudvärk från morgon till kväll. nån som känner igen sig?  

• bumbi 84
    tzetze skrev 2011-08-14 12:46:15 följande:
    Jag känner igen mig....huvudvärken ger sig aldrig, helt hopplöst. Och de senaste dagarna känt mig tröttare än vanligt. Det är ett fruktansvärt projekt att ta sig för ngt. Ska börja med de hemska järntabletterna igen men då brakar ju magen fullständigt. Man tappar verkligen sugen när man inte har ngn energi. Får hoppas det vänder snart.
    Och lycka till på RUL i morgon, håller tummarna! 

ja det är ju hopplöst. särskilt när man har tre små som vill ha uppmärksamhet.

Hoppas din mage inte ballar ur helt. jag slipper nog äta dom som det ser ut nu.

Tack för tummarna    
  • bumbi 84

Nu är vi med hemma från Rul alla var bara toppen! Blev flyttad från den 17:e till den 12:e jan så nu är man redan i vecka 19 Det var en riktig buse där inne först var den inte still en sekund och när bm ville att den skulle ändra på sig så vägrade den Fick 6 bilder Men just nu vill det sig tydligen inte att lägga in nån

Svar på tråden Januaribebis 2012