• Ms J

Januaribebis 2012

Grattis till flickebarnet Zaarha! Så mysigt!

• Ms J

Åh jag saknar att ligga på magen men av erfarenhet kommer det dröja ett tag till för när jag ammade läckte det sjuk mycket om jag låg på magen och ont gjorde det! Så om ca 1 år blir det läge för magliggande igen! Längtar redan! ð???

• Ms J

Grattis Yrla!

Det börjar hända saker i denna tråden minsann! Känns nära för en annan med nu även och det är 34 dagar kvar. Ger en hopp om att det finns ett slut på denna graviditet! Hihi!

• Ms J

Grattis alla nybakta mammor!
    Idag känner jag mig manglad i hela kroppen och önskar att något var på G men det är lite tidigt än kanske, beräknad till den 26 jan. Undrar vad som krävs för igångsättning. Min fog där fram har inte riktigt klarat julhelgen, känns som ett stort sår som spricker upp varje jag rör mig och är lite lätt illamående. Annars mår jag super! Hihi!

• Ms J

Wicky81: Beklagar sorgen! Så otroligt sorgligt.

FrökenOlsson: gratulerar till sonen!

Så konstigt inlägget blev nu, en som kommit till världen och en sim lämnat den. Livet kallas det tror jag.

• Ms J

Nä tjejer, om man skulle ta och baka något. Det är ju inte så att jag kan somna om ändå. En snickerskaka nu till nyår, funkar det? Hihi!
    Gott nytt år på er alla goa tjejer och bebisar!

• Ms J

Ok vad många bebisar som är på G! Lycka till alla och grattis till alla som har tittat ut redan!

Här händer det inte så mycket, har ont i i hela mitten/underkroppen men om det bara är foglossningen som blivit värre eller om det är något annat med kan jag inte avgöra. Dåligt med riktiga förvärkar. De kan spänna, göra magen stenhård och ge mig svårt att andas pga trycket men inte gör de så ont. Nu har jag ju lite mer än 3 veckor kvar men pga smärtan från fogarna, längtar tills jag man är smärtfri igen och det lär inte hända förrän bebisen är ute!

Svar på tråden Januaribebis 2012