• Ms J

Januaribebis 2012

Missable: har din bebis fixerat sig? Kan bli bättre dåd har jag hört. Min är inte fixerad än. Vänd neråt men ligger fortfarande högt tror jag. Nyser jag i dagsläget får jag koncentrera mig på att inte skrika rakt ut av smärta från fogen framtill. Dina ord gav mig absolut hopp!

• Ms J

Mitt tidigare inlägg blev lite knasigt så för att förtydliga lite så är det frukt

• Ms J

Avhugget igen knasigt! Frukt och fiber heter den tabletten jag tar. Fungerar superbra. Finns på Apoteket. Tas på kvällen med ett stort glas vatten.

• Ms J

Ames: Jobbigt med den där kruppen, hoppas han snart är bättre och att du får sovit lite.

Här är en till som har varit vaken en del. Kunde inte somna förrän vid 04- tiden, har kissat valpen minst lika ofta som en själv och vaknade nu av sambons väckarklocka gick igång. Sambon sover som en stock och jag och valpen är klarvakna igen. Snart kommer dottern och vill ligga här och titta på morgon TV och sambo drar till jobbet, kul start på dagen! ;)

• Ms J

Jag vet att jag har 3 veckor kvar vilket är en stund till men det hade varit trevligt med något tecken på att det börjar närma sig. Slemproppen kan väl avlägsna sig nu åtminstone! Det är jag väl värd?

Svar på tråden Januaribebis 2012